-
.
-
Svar på tråden Pandas hangarounds
-
Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också.
-
Skrattar ännu merPee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande:Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också.
. Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite spermierockså"
.
-
Katten: Haha, så ofta spelar jag på lotto!
Men den gamla tanten med örhängena kke även har lite kalkerpapper att låna ut till dig??
-
Duckar.......
-
Panda skrev 2006-09-08 16:14:54 följande:Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande: Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också. Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite spermierockså" . /Kan nu titulera mig som fotograf
Nu behöver jag nog oxå en pampersblöja!!! *skrattar så tårarna sprutar* -
spermier??!!?? Näää, vet ni vad *ställer fram en klorindunk*
Här! Gurgla bort allt snusk omedelbums!
*skyndar hem till krypinet och bränner mer klorin*
-
Jag har inte slutat skratta ännu
.
-
*haha* Nääää spermierna behåller jag här annars blir inga barn gjordaPanda skrev 2006-09-08 16:14:54 följande:Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande: Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också. Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite spermierockså" . /Kan nu titulera mig som fotograf
-
herrejösses. ni är helt sjuka..
underbart *brööölar av garv* -
Konstigt - vad har du gjort med fl Panda??! Spelar ingen roll vilken av trådarna i mina favoriter jag klickar på - jag hamnar ändå här igen!