Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Monica H

Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också.

• Anne M
    Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande:
    Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också.
    Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite  spermierockså" Penga mun.
  • vickis75
    Katten: Haha, så ofta spelar jag på lotto! Men den gamla tanten med örhängena kke även har lite kalkerpapper att låna ut till dig?? Fundersam
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-08 16:14:54 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande: Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också. Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite  spermierockså" . /Kan nu titulera mig som fotograf

Nu behöver jag nog oxå en pampersblöja!!! *skrattar så tårarna sprutar*
  • Juniphé

spermier??!!?? Näää, vet ni vad *ställer fram en klorindunk*

Här! Gurgla bort allt snusk omedelbums!
    *skyndar hem till krypinet och bränner mer klorin*

Medlemsstart: 2004-05-21 16:04:52
  • Anne M

Jag har inte slutat skratta ännu .

• Monica H
    Panda skrev 2006-09-08 16:14:54 följande:
    Pee Wee skrev 2006-09-08 16:13:29 följande: Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite serpentiner också. Skrattar ännu mer . Jag läste "Skickar den största pampersblöjan till Panda och passar på att kasta över lite  spermierockså" . /Kan nu titulera mig som fotograf
    *haha*   Nääää spermierna behåller jag här annars blir inga barn gjorda
  • KatastrofKatt

herrejösses. ni är helt sjuka..
    underbart *brööölar av garv*

• vickis75

Konstigt - vad har du gjort med fl Panda??! Spelar ingen roll vilken av trådarna i mina favoriter jag klickar på - jag hamnar ändå här igen!

Svar på tråden Pandas hangarounds