Libero vs Pampers
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
helt klart libro för pampers lukatar och ger utslag till min son allafall
Liberos Up&Go och Pampers vanliga (Active Fit) är det som funkar bäst på vår tjej.
Pampers EasyUp är värdelös liksom Liberos Discovery, så det varierar mycket mellan olika modeller.
Dom är ganska likvärdiga , men oftast blir det Libero för dom har bättre rabatter.
Alltid libero, har provat pampers men lillatjejen är för slank för byxblöjorna de åker av och hon får ska på benen av de vanliga pampers sen tycker jag att de inte känns lika torra som libero.
Väljer Pampers när vi ska ha "vanliga" blöjor, men Libero när vi ska ha byxblöjor, dom har bättre resår o sitter uppe bättre. Ser att Michan26 tycker att Libero känns torrare än Pampers, jag tycker tvärtom! Och Olivia får ofta röda prickar i gumpen när hon har Libero, det händer aldrig när hon har Pampers...
Libero.. Vår pojke trivdes inte alls i pampers, han fick utslag och vart som "svettig" innan för blöjan..
Dottern blir röd av pampers så vi kör med Libero!
Dottern blir röd av pampers så vi kör med Libero!
Libero.
Fast pampers active fit är fantastiska. Men som alla andra pampersblöjor så STINKER dem tyvärr plast.