Libero vs Pampers
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Libero. Har provat Pampers på min yngsta men dom är för stora för honom.
Handlar oftast libero för att vi oftast har rabbat kuponger på de sen så säljer de bara libero och butikens egna märke i butiken där vi handlar
Pampers Active Fit är klart bäst. Har provat Libero, Huggies, coop´s egna, ica´s egna o lidl´s egna, + en annan pampers som satt helt kasst.
Pampers passar vår son bäst... Han är nog väldigt speciell
Har hört att pampers passar pojkar bätre och Libero passar flickor bättre..? ingen aning om det stämmer men en teori värt att kolla upp
Vi använder Pampers eftersom den är hög i passformen (active fit) och har en yta som håller sonen torr... Libero och andra märken som ser likvärdiga ut inuti blir han lätt fuktig av... Och då röd....
+ att dom är smidigare och inte lika klumpiga... ![]()
'Libero med anledning :
* har ingen lotion i blöjorna (som pampers har som dessutom gör att deras blöja luktar skunk efter en kissning) det kan man smörja in vid behov
* billigare här där vi bor
* håller långre tid än pampers utan att läck
hanna 86 : har tre killar o en tjej. ''libero satt bäst även op killarna :)
Jag röstade pampers för jag hade dem mest men jag tyckte libero var bäst när hon var nyfödd och hade deras små strl.
Sen när tösen blev lite större så tyckte jag pampers active fit passade henne bäst och sen var också deras byxblöja bättre än liberos.
Libero helt klart!
Tycker Pampers är så plastiga.
Dessutom sitter dom bättre.
Absolut Libero.
Pampers läckte på nätterna och luktade kiss efter en kort stund.
Libro läckte alltid för oss, Pampers har aldrig gjort det!