Libero vs Pampers
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Pampers luktar så illa!
Håller med Cineline...
Aldrig haft problem med Libero..... Har tre barn
Kör Libero dagtid och Pampers på natten. Tycker deras babydry håller min tjej torr och hon blir illröd i rumpan om hon har samma blöja för länge. Och på natten byter jag ju inte eftersom hon sover hela nätter. Men röstade påLibero nu för jag tycker deras är lite rymligare.
Hade libero på min son när han var liten . När han blev några månader började han att kissa igenom VARJE natt. Vi bytte till pampers och den håller MYCKET längre.
Till mina flickor använde jag alltid Liebro, båda billigare o bättre.. Men nu har jag en son o då tycker jag att pampers funkar bättre..
Har bara använt libero, testat pampers en gång och var inte alls nöjd. Vi får testa sen igen lite längre fram. Har hört att pampers är bättre för de äldre barnen.
Självklart använder jag Pampers då Libero är stor och klumpig samt att den läcker på sonen. Sonen är lång och smal och en Liberoblöja ser helt grotesk ut på honom. När den dessutom läcker... ja, då är valet lätt.
Ser återigen att det är flera som felaktigt tror att alla Pampersblöjor innehåller lotion. Klistrar återigen in information från www.pampers.se.
Innehåller Pampers blöjor lotion eller salva?
Pampers Baby Dry och Pampers Easy Up innehåller inte lotion eller salva. Pampers New Baby och Pampers Active Fit har ett hudvårdande ytskikt som innehåller en liten mängd (mindre än 0,3 gram per blöja) petrolatumbaserad (vaselinbaserad) formula som bidrar till att ytterligare skydda huden i blöjregionen.
Har använt libero på alla mina 3 tjejer. tycker den sitter bäst helt enkelt
Har blivit besviken varje gång jag köpte pampers så jag har hållt mej till Libero. Pampers läcker på vår kille men det behöver ju inte vara lika för alla!
libro ha jg haft,, papmers vart ju som en enda smörja på natten , fick ducha han varje morgon