• Mysis nr1

Libero vs Pampers

Hejsan

Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?

Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.

**** William 5 månader idag ****
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Libero vs Pampers
  • Rixie

Använder Libro för pampers har alltid läckt för min lilla kille.

• Certina

Båda mina barn får riktiga utslag utav Pampers så här körs bara med LIBRO...

Mamma till Elise 021228 & Erik 051010
  • mirre2

libero helt klart har passat utmärk till alla mina barn testade pampers till min tjej på 2½år när hon va mindre fick utslag av pampers och alla andra blöjor utan libero därför kör jag libero även på lill tjejen.
    sen luktar pampers skumt

• Ålänning

Här ha vi kört pampers! Båda barn ha tålt dom å här på ön e dom billigare än libero.

Simma lugnt!
  • dragonskin

Svårt att rösta, men jag röstar på Libero eftersom min 3-åriga tjej använder dem just nu. Annars har det varit så att bara Pampers duger när mina tre barn varit spädbarn. Med Lidero har det bara läckt. Men så fort barnen blivit lite större, ca efter 1-2 år, då måste de ha Libero. Libero har större storlekar och klarat av när barnen rör sig mera på egna ben. Det har varit så på alla tre barnen! Det har aldrig funkat att ha bara ett märke! Och de andra märkena tänker jag inte ens prova. De få gånger "jag" provat dem, har varit katastrofala!

Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.
  • dragonskin

Ska kanske tillägga att jag har två pojkar och en tjej (i livet).

Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.
  • MiaD
    Måste jag välja mellan dem så tar jag LIBERO men annars använder jag LIDL´s blöjor dem tycker jag är bäst!!!
    Mamma till Philip och Moa
Svar på tråden Libero vs Pampers