Libero vs Pampers
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Hejsan
Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?
Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.
Använder Libro för pampers har alltid läckt för min lilla kille.
Båda mina barn får riktiga utslag utav Pampers så här körs bara med LIBRO...
libero helt klart har passat utmärk till alla mina barn testade pampers till min tjej på 2½år när hon va mindre fick utslag av pampers och alla andra blöjor utan libero därför kör jag libero även på lill tjejen.
sen luktar pampers skumt
Här ha vi kört pampers! Båda barn ha tålt dom å här på ön e dom billigare än libero.
pampers!!!
Svårt att rösta, men jag röstar på Libero eftersom min 3-åriga tjej använder dem just nu. Annars har det varit så att bara Pampers duger när mina tre barn varit spädbarn. Med Lidero har det bara läckt. Men så fort barnen blivit lite större, ca efter 1-2 år, då måste de ha Libero. Libero har större storlekar och klarat av när barnen rör sig mera på egna ben. Det har varit så på alla tre barnen! Det har aldrig funkat att ha bara ett märke! Och de andra märkena tänker jag inte ens prova. De få gånger "jag" provat dem, har varit katastrofala!
tycker ingen av dom e bra, vi köper blöjor på lidl do e bäst av alla vi testat
Ska kanske tillägga att jag har två pojkar och en tjej (i livet).
Pampers Active Fit OCH Libero Up&Go