• Mysis nr1

Libero vs Pampers

Hejsan

Vilken blöja föredra ni om ni väljer mellan Pampers och Libero? Vilka är nackdelarna och fördelarna?

Jag växlar för tillfället och har svårt att bestämma mig.

**** William 5 månader idag ****
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Libero vs Pampers
  • FruHH

Libero här, har haft de från början å i stort sett aldrig haft problem!

Har provat Pampers endast några gånger å har iofs gillat dom (framförallt Active fit), med i slutänden får priset styra. De kostar ju lika mycket, men det är fler i Libero-förpackningen.

• CeeJay

Använder libero - tycker att pampers luktar illa redan som oanvända

• Envis som en mulåsna

Libero i alla lägen....gillar inte alls pampers, dålig passform... tejpen är kass.

Mamma till stålpojken 3 månader och 3 vecka
  • malla7

Tycker inte om pampers för att det är salva i dem och passformen är usel, de bara läcker!!

• The Bumblebee
    LIBERO

Men säger som zazla att Pampers Active Fit är underbara - väljer dock bort dem pga högre pris (färre blöjor i paketet) och den hemska lukten. Pampers blöjorna har fastnat i rumpan på båda mina grabbar, har bara använt de prover man får i babyboxarna och om det krisat och inget annat funnits på affären.

Har nu Coops blöjor, funkar jättebra till minstingen. Samma kvalla som Libero.
    Mamma till ♥Aron♥ (050303) & ♥Elmer♥ (060418)
  • Licizzi

Helt klart Libero, haft det sen cicci föddes..

~~Lycklig mamma till Cicci 050726~~
  • emmem

hade pampers när tova var liten bebis,men nu får hon utslag och blir röd,så vi får byta tillbaka till libero + att pampers läcker bajst upp på hennes rygg för att hon rör sej så mkt, libero täpper till bättre

• AnnaGBG

Vi har Libero till den store och Pampers till den lille så vi är ganska neutrala

Svar på tråden Libero vs Pampers