• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • jajja

KLart man inte ska hoppa på perfekta människor.
    Vi kan ju inte rå på det,eller hur?

• gutegirl

Precis vad jag tycker jajja. Jag är ju helt felfri, och folk gnäller på mina inlägg som är så kloka! Jag tycker att alla borde lyssna på mig, och göra som jag säger och inte ifrågasätta så mycket!!

• Axels och Annies mamma

det finns inga perfekt människor, men dom som tycker att de sjäva är perfekta och försöker pracka på sina åsikter på andra de kan gott tryckas dit.

• malin ulrika

Visst finns det perfekta människor...
    Men det är lite ensamt så här på toppen, så särskilt många tycker jag inte vi verkar vara.
    Själv vet jag ingen annan, bara mej själv...

(Pssst, tråden ligger under "humor"...)

• gutegirl

Axels mamma, jag tycker det är sorgligt med människor som inte förstår sitt eget bästa bara.  Man försöker ge råd och stöd, och så bara gnäller folk!

• adrenalin

jag har faktiskt skrivit en artikel som heter "supermammor"... har jag tur publiceras den , då kan jag berätta var. annars kommer "supermammor" alltid vara min lilla hemliss... tiihiii!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • IdaM

jag dyrkar dem!! de måste vara helt fantastiska som vet allt om allt, som gör rätt saker hela tiden, som ammar å bär ergonomiskt, pott-tränar 6-månaders bebisar, lagar all mat själv, har perfekta sovrutiner.... oj oj oj tänk om jag kunde vara sååååå perfekt hela tiden! (OBS IRONI)

Lev Väl
  • markattan

en perfekt mska är dom somtex som menar att många har fel, gör fel och ser fel ut, säger fel saker,,,,

men som inte rannsakar sig själva . ett ögonblick perfektionism..

det lider vi alla av tror jag...

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?