• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • KickanAnnika
    gutegirl skrev 2006-09-22 12:11:34 följande:
    Veronica, jag ska starta en stödtråd för oss perfekta som mobbas på FL! Har sett att behovet finns! A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
    Jag tror inte att det är lönt. Det kommer ändå bara att smyga sig in någon operfekt och ofelfri som förstör. Men det är klart, man kan ju alltid anmäla de till FL i så fall... Jo, men kör!
  • gutegirl

Eller hur? Kommer nån och stör så man får ju se till att de bannas! Tigger is a she, jag veeeet!! Visst är det hemskt? Antingen har folk väldigt låga tankar om sig själva, eller också är det en hel del som har fuskat! Går de att spåra tror ni? (OT, kul att man gör den arga smileyn med hjälp av Alt-Grrrrrr, haha!)

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
  • pasión

Nej hacka på de som inte är perfekta istället Älskar bra människor!

• KickanAnnika

pasión:
    Ja, det där borde vara en självklarhet. En väl fungerande hjärna ser ju ingen som helst anledning att hacka på nån som är perfekt, medans de som INTE är det ju självklart måste bli påminda om det hela tiden så att de kan göra nåt åt saken.
    Tyvärr är det inte så självklart ens i den perfektaste av världar.

• NeaVida

Jag svarade "ja ibland"
    Som perfekt är det ju även viktigt att ha en bra självinsikt och veta att ibland är det bra att bli satt på plats. Men det är kanske inte _alla_ i den här tråden som ÄR så perfekta att de faktiskt FÖRSTÅR det????

• lokisse

jag hävdar att det inte fins nagra perfeckta utom mej!

• FruSascha

Alla bebisar är perfekta människor. Dom föds utan syndregister. Men sen när dom växer upp och blir vuxna, så skiljs dom syndiga från de perfekta.

• gutegirl

De är människor lokisse. Fast små.

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?