• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • gutegirl

Det jag menar är att det är så himla taskigt att flyga på oss! Perfekta människor har faktiskt också känslor, och kan också gråta! Tänk på det va, adrenalin!

• gutegirl

Ida M. Tack för ditt stöd! Ska göra mitt bästa för att hjälpa dig, verkligen! *styrkekram*

• KickanAnnika

Nej, jag tycker att påhoppandet enkom ska vara en rättigheter för oss perfekta att (ut)nyttja.

• gutegirl

Kickan, eller hur? De där andra fattar ju inget iallafall..

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
  • KickanAnnika

Man måste få ha någon liten morot (eller rödbeta som min sambo kallar det, han är inte helt perfekt) annars orkar man helt enkelt inte fortsätta sitt kall. Jag tycker helt enkelt inte att det är mycket att orda om. Tycker att det är konstig fördelning på svaren i omröstningen. Egentligen borde den vara till för oss perfekta bara. Resultatet blir alldeles skevt om alla får vara med och rösta.

• gutegirl

Kickan ska genast ändra!

• gutegirl

:-d

a wah do dem a wah do dem a wah do a do dem?
  • gutegirl

ähhh Skulle det va. Där föll jag på eget grepp!

• Wilja

Klart vi ska dyrkas!!

Och vaddå potträna 6-månaders bebisar?

Min bebis är beräknad till på söndag och jag RÄKNAR med att h*n är rumsren och går på toa med en gång

• IdaM

MrsArvid skrev 2006-09-21 15:33:26 följande:
    Klart vi ska dyrkas!!Och vaddå potträna 6-månaders bebisar? Min bebis är beräknad till på söndag och jag RÄKNAR med att h*n är rumsren och går på toa med en gång
    Självklart får perfekta människor perfekt barn! Jag avundas din rumsrena bebis.... min kille pissar i blöjan än å han är 10 månader Förvånad. Om jag ändå kunde uppnå eran nivå av perfektionism!
    Lev Väl
Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?