• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • Wilja

Snöslask, det där har du helt massuppfittat. Det var du som satte in en påse i broccoli i huvudet för att du inte HADE nån hjärna

Jag tycker att det var en ganska bra idé att mäta kisset i safttillbringaren. Då kan man ju bara ställa in det i kylen efteråt, så har man nåt att bjuda på om man får gäster

• gutegirl

Om ens man ens ifrågasätter att kvinna kissar när kvinna är gravid, sär mannen inget bra stöd. Jag tycker kvinna borde göra slut!

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
  • Wilja

Jag tycker man ska dumpa karlslokarna om dom så ens yttrar något som man inte tycker är passande.

Som om dom fiser när man är i en affär, då är det bara att dumpa dom. Eller om dom inte lyssnar när man berättar högst intressanta och meningsfulla detaljer om sin avföring, då är det också bara att dumpa dom

• gutegirl

Så sant arvid!

• Wilja

Karlar är framavlade för att tillfredställa våra behov. Dettagäller dock bara oss perfekta kvinnor. Andra medelmåttiga kvinnor har inte alls samma krav och får då stå ut med affärsfisande och trögtänkta karlar

• gutegirl

Män är rätt överflödiga, läste precis i Amelia om en grupp samburokvinnor i kenya som dumpat sina elaka mänoch startat en egen by, som det går mycket för. De har fler kor och mer mat, och männen är skitsura och avis på dem. Män är så himla onödiga...

• gutegirl

De hade bara pojkvänner för sex. Så himla smart!!

• Wilja

Ungefär som här då. Fast jag har honom till att klippa gräset och dammsuga också

• gutegirl

Ok, vilka är med: vi startar et eget land!

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?