• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • lokisse

aha jag har alltid trott att det är nagon slags husdjur!

• gutegirl

Husdjur? Mjölbaggar är husdjur.

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
  • NeaVida

Jag tycker att bebisar är ungefär som husdjur tills de lär sig prata. Då blir de barn.

• Meline

Husdjur är nästan roligare.

Nu gäller de såklart inte mina barn, eftersom de kunde prata redan när jag klämde ut dem. Det har bara med uppfostringen att göra. När andra barn lärde sig prata komponerade mina symfonier och talade flytande ryska. Men man måste sätta gränser, när de ville börja studera latin fick vi säga åt dem att det är bättre att de koncentrerar sig på de andra tio språken de lärt sig, och på golfen. Det är viktigt att de får ett mål tidigt i livet, annars blir de aldrig lika perfekta som sin mor och far.

• Wilja

Mjölbaggar är inte husdjur, de är en delikatess. Doppade i honung och stekta i smör, smakar mumma!

Idag har jag uppfunnit en vattendriven motor, men eftersom jag inte vill att operfekta människor ska rida på min framgång så tänker jag inte tala om hur jag gjorde

• Som snö

MrsArvid: Att kissa på ett vattenhjul räknas INTE som en vattendriven motor!

• Wilja

Tsss, du är bara avundsjuk Snöslask, för att du inte är lika perfekt som jag

• Som snö

Tss, jag skulle kunna få det där vattenhjulet att snurra bra mycket fortare än vad du kan!

• Wilja

Glöm det, tänk på att jag inte bara är perfekt, jag är gravid också. Alltså är jag en hejjare på att pissa

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?