• gutegirl

Rätt att hoppa på perfekta människor?

Jag har sett att många felfria människor här på FL blir påhoppade i tid och otid av människor som stör sig på dem. Rätt eller fel?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-21 15:29:47:
    Vill helst bara att perfekta människor svarar, det blir så konstigt annars. Folk som inte har nån koll behöver inte bry sig om detta.

• Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?
  • gutegirl

Mrs arvid, tack för tipset! Ska genast prova!

A WAH DO DEM A WAH DO DEM A WAH DO A DO DEM?
  • Wilja

Nej, inte för mig. Jag har bytt ut min urinblåsa mot en ica-kasse för att slippa gå på toa så ofta så jag kissar bara en gång i veckan

Gute: Du kommer bli överförtjust!

• Som snö

Jag trodde att det var hjärnan du bytt mot en påse broccoli, Arvid?

• NeaVida

hm när jag var gravid så kissade jag en liter (10 dl!) på morgonen.

Och, ja, jag mätte!

• gutegirl

Som TS och enfaldig moderator i tråden: Påhopp angående hjärnor och broccoli är ej tillåtna.
    / moderator

• gutegirl

Neavida: Gud vad sjukt att mäta hur myket man kissar.

• NeaVida

Gutegirl: Vad gör man inte "in the name of science"!!!

• gutegirl

Även forskningen har sina etiska gränser. Använd en mus nästa gång.

• NeaVida

Tänk er detta scenario:

Gravid kvinna: "Guuuud vad jag var kissnödig. Jag tror jag kissade typ en liiiiter!"

Skeptisk Man: "Ehhe, skulle inte trooooo det - du har faktiskt ett BARN därinne. Det får inte PLATS en liter kiss i dig - det bara känns så!!!" [sagt med myndig och allvetande stämma]

morgonen efter...

Gravid kvinna: "Guuuud vad jag var kissnödig. Jag kissade typ en liiiiter!"

Skeptisk Man: "Ehhe, det får inte PLATS en liter kiss i dig!" [sagt med myndig och allvetande stämma]

Gravid kvinna: "Jo, faktiskt ganska exakt tio deciliter!"

Imponerad man: "Nej, men, oh, vilken logisk och rationell idé att mäta kisset! Jag blir så imponerad av din kreativitet och inte alls äcklad av att du använde safttillbringaren till att mäta ditt urin!"

• NeaVida

(Den sista repliken KAN eventuellt ha varit påhittad av mig och enbart utspelad i mitt huvud - men jag är gaaanska säker på att han blev lite imponerad... kanske)

Svar på tråden Rätt att hoppa på perfekta människor?