~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Babynr1- Hmmm... verkar spännande ju! Kanske valde tanten nån annan att fika med?! Vi får väl se på din BIM-dag imorgon!!
blingring- det var ett tag sedan!! hur mår du?!!
Babynr1- Hmmm... verkar spännande ju! Kanske valde tanten nån annan att fika med?! Vi får väl se på din BIM-dag imorgon!!
blingring- det var ett tag sedan!! hur mår du?!!
Åhhh..... suck va lång tid till BIM... 11 november! Vad ska man sysselsätta sig med tills dess då?!!
Kram till Babynr1! Trist att mensen kom... blä!
Jag har inte hunnit vara här på ett dygn nu och det var värst va ni skriver!! Får väl sätta mig senare och kolla in era kurvor och kommentera! Strax ska vi få besök av våra kompisar som har en åtta månader gammal pojke och det ska bli kul!!
pilsa- det låter ju inget bra om du har sådär ont! Men samtidigt kommer jag ihåg förra månaden när du var dagarna innan BIM och hade jätteont då med. Kanske hör detta till din kropp innan BIM? Men är det oroande smärta så ska du självklart ringa gyn och höra efter vad de tror! *kram*
pilsa- det verkar ju gott för dig! Bra att du ska till gyn!
missK- jag tror också du hade ÄL senare än FF visar! Ca dag 31 för att tempen då gick ner och sedan dess har gått uppåt. Stämmer ju bättre med dina flytningar också.
ankiz- Oooo va fint det ser ut för dig! Har inte du vad man kallar trifasisk kurva? Då tempen går uppåt i etapper...
mala78- håller mina tummar för dig! I mina ögon ser det då bra ut! Ni prickade in rätt tid också!
Nightfall- Lyckades ni pricka in ÄL?! Kurvan ser fin ut än så länge...
Athena78- har du övergivit tempvärlden och oss?!!
Havssol- har du också slutat tempa eller tog du en liten pause... minns ej, men nåt skrev du förut....
Alla ni andra med ÄL på G- jag hoppas vi lyckas pricka in och att det blir många plus på en gång!!!
KRAM och ha en bra lördag!!
Men pilsa... ingen mens och du är på dag 36! DET är positivt!! Jag tror du är gravid, det är bara det att det inte syns på tester ännu!
Jessica- ÄL-tider för dig va?!! HOPPAS verkligen det tar sig nu!!
jessica26- nu måste jag ha missat lite eller blivit förvirrad... Vad är det för op du ska göra? Inget allvarligt hoppas jag! *kram*
Härlig höjning pilsa!! Vore väldigt konstigt om du inte är gravid alltså!
Grattis ankiz! Härligt att du bröt plus-torkan!! Du får räkna ut BF och skriva in sen!!
Miss K- jag tror FF kommer sätta ut kryss för ÄL dag 33 om tempen håller sig på den nivår den är idag och var igår. Vi får väl se! Men förstår att det är jobbigt att vänta så lång tid och att få så långa cykler. Tror dock inte det beror på tempningen i sig att cyklerna blir längre för var gång.
Härligt jam och Ofir att ni fått era kryss!!
Själv kommer min förväntade ÄL-tid nu... men kan ske vilken dag som helst under denna vecka så vi får väl ligga i!
Jag har sju ÄL-tester hemma... undrar om jag ska använda dem eller inte... kände ju förra månaden att jag blev mer orolig av att använda dem eftersom jag aldrig fick nån stegring eller positivt... Men dessa stickor jag har hemma är ett annat märke. Hur skulle ni göra?