~*~* Termometer beroende vänner~*~*
fealin- dessutom tror jag det är kul för en själv med VIP när man får ihop några kruvor och kan jämföra symtom, flytningar och andra observationer!
fealin- dessutom tror jag det är kul för en själv med VIP när man får ihop några kruvor och kan jämföra symtom, flytningar och andra observationer!
Du har rätt i det fru JD... att ha planerat sex är ingen hit! Blir lite krystat och trist... och tanken ligger i en att man ska bli med barn... samt den prestationsångest det kan innebära för mannen som ju måste komma... Men å andra sidan så lär man sig genom tempandet vilka dagar som blir bäst och då kanske den trista perioden blir kortare!
Va trist med mensvärken fru JD... *kram*
Bobbo- eftersom du tempat på kvällar och endast några dagar så är det svårt att via tempen avgöra när ÄL inträffat. Men säkerligen nån av de senaste dagarna! hur lång cykel brukar du ha?
Ofir- Men va spännande!!! Testerna såg positiva ut i mina ögon också! Ni kör väl på ordentligt nu?!!! *kram*
mala78- nu förstod inte jag... vadå för sent när tempen stiger?
mala78- jag hann aldrig se ditt svar igår. Ok, jag fattar nu... men det vet man ju vid tempning att det inte går att förutse ÄL. Man tempar väl mer för att ha koll på hur lång lutealfas man har samt hur kroppen beter sig under bestämda dagar. Till slut kan man oftast se ett mönster och vet tack vare detta när man är som mest fertil. Så tänker jag om tempningen iallafall, och så får doktorerna tänka som de vill. Jag tänkte att doktorn kanske tyckte tempning var stressande eller nåt?
fealin och Babynr1- stoooora kramar till er! Har ni så gott fika att bjuda på som hon är tvungen att titta in eller?! Hmm... Tar ni nya tag ihop med mig nu?! Min tant har försvunnit iallafall! Och nu ska jag inte ha fikabröd hemma något mer!
MissK- det låter ju knepigt med dina cykler som blir längre och längre... Men jag tror inte det beror på tempningen i sig (såvida du inte tänker jättemycket på den), snarare kan det vara din skada som spelar in och att du går på knäna för att du måste jobba fast du inte borde. Det tror då jag. Kram till dig!
Puffar fram...
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07 BIM 17/10
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 19/10
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 21/10
ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 23/10
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 24/10
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 24/10
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 5-6/11
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol 9/11
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 11/11
Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/154065
Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d (10)
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
+++Lyckostarna+++
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
Pilsa- hur går det för dig idag? Mår du illa fortfarande?!!
Välkommen Nightfall!! Det syns tydligt i din kurva att du haft ÄL! Kul!!
Kram till fru JD- så tanten kom till dig idag? blä! Visst kan du ju skriva in BIM som du tror! Det är bara att ändra sen om du behöver det. Stoor kram till dig med!!
Jag brukar puffa listan för att jag vill titta på den samtidigt som jag tittar på kurvor och skriver lite och för att jag tycker den hamnat några sidor bak... men om fler tycker det är irriterande så slutar jag definitivt att puffa fram! Har inte tänkt så!
Det är bra att åsikter kommer fram! Vad tycker ni andra?!