Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Fealin- din kurva ser ju stadig ut. Håller tummarna benhårt.

Jozfein- tråkigt med dippen. *kramar*

Pilsa- skönt med stegring även om den inte är helt tillförlitlig. Men den borde vara rätt stabil ändå...
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla

Hahaha Pilsa, det är det viktigaste. Du ska se att tempen imorgon kommer vara relativt hög i alla fall. Flört

• Duntoffla
    Äppelblomman-Du MÅSTE vara gravid! Det ser ju väldigt lovande ut med dippen och sen höjningen igen. Håller på dig!

Fealin, Jordgubb och FruJD- Snygga kurvor! Och jag hoppas FruJD att mensvärken är växtvärk.Glad
  • Duntoffla

Är det någon som vet hur man gör få att skriva in text på själva charten? Har sett att en del har en blå text där...Fundersam

• Duntoffla

Men åh, vilken tråkigt dipp jag fick idag! undrar om den är på väg neråt inför mensen?Ledsen
    Av någon anledning tempade jag igår kväll precis efter att ha lagt mig ( dvs inte ha vilat alls) och tempen låt på 36.38 mot 36.77 på morgonen. Hade nämligen ganska kraftiga stick i magen och fick för mig att kolla tempen. Hade ju hoppats på en låg temp idag så det kunnat vara en imp.dipp Flört.  Fanatisk eller? Visst borde väl en temp vara mkt högre på kvällen än på morgonen? om man har rört sig och så?

Nåväl, nu ska jag skita i att leta symptom, festa på torsdag med jobbet och vänta in mensen. Nya tag nästa år!

• Duntoffla
    Snice, äppelblomman och fealin- hoppas att ni har rätt att kanske imp.dippen var igår då jag fick låg temp och värk och att tempen är på väg uppåt igen.

Jordgubb- det kanske betyder något bra våra låga tempar.

Dessutom tempar jag en timme tidigare på denna kurva så generellt sett är tempen hög för att vara tagen 5.30 isället för 6.30

Håller tummarna för er nu tjejer!
  • Duntoffla

Tack Snice för tipset med texten! Ska kika på det vid tillfälle.

• Duntoffla
    God morgon Snice!

Tack detsamma!
  • Duntoffla
    Fealin och Äppelblomman- det går stadigt uppåt för er. Min temp steg lite idag med. Hoppas att det fortsätter så.

Välkommen hit Bambam! Kul att se dig här med!

Jordgubb- det ser ju fortfarande bra ut och tempen borde ju vara lägre om du inte gick upp i vanlig tid.

Johto- ditt kryss kommer nog i närmsta dagarna.
  • Duntoffla
    Äppelblomman- det är inte kört än! *håller tummarna*

FruJD- vad tråkigt med spottning. *kram* Du får se till att njuta av julen och vinglögg.

Myliten- kul att höra att allt är bra med dig och bönan. Skrattande
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*