~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Fealin- din kurva ser ju stadig ut. Håller tummarna benhårt.Jozfein- tråkigt med dippen. *kramar*
Pilsa- skönt med stegring även om den inte är helt tillförlitlig. Men den borde vara rätt stabil ändå...
Hahaha Pilsa, det är det viktigaste. Du ska se att tempen imorgon kommer vara relativt hög i alla fall. ![]()
Är det någon som vet hur man gör få att skriva in text på själva charten? Har sett att en del har en blå text där...![]()
Men åh, vilken tråkigt dipp jag fick idag! undrar om den är på väg neråt inför mensen?![]()
Av någon anledning tempade jag igår kväll precis efter att ha lagt mig ( dvs inte ha vilat alls) och tempen låt på 36.38 mot 36.77 på morgonen. Hade nämligen ganska kraftiga stick i magen och fick för mig att kolla tempen. Hade ju hoppats på en låg temp idag så det kunnat vara en imp.dipp
. Fanatisk eller? Visst borde väl en temp vara mkt högre på kvällen än på morgonen? om man har rört sig och så?
Nåväl, nu ska jag skita i att leta symptom, festa på torsdag med jobbet och vänta in mensen. Nya tag nästa år!
Tack Snice för tipset med texten! Ska kika på det vid tillfälle.