Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ser att det har varit lite deppigt här idag...Ledsen

Skickar en kram till er som behöver det av olika anledningar! Kyss

Fealin
    - jag är ju bara på DPO 3 men har lite skumma "dragningar" i magen men det kan ju omöjligt vara något annat än återhämtning av min tidigare skrapning. Kroppen håller nog fortfarande på att justera sig.

Äppelblomman- snygg höjning! Hoppas på ett kryss snart då!

Trevlig helg alla!

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla
    Ottisen- smarrigt med julbord!
  • Duntoffla
    Pilsa- trevligt med julgala! Ni ska alltså sova kvar? Ja, din temp imorgon blir ju intressant eftersom fredagens kan tolkas som imp dipp.
  • Duntoffla
    Välkommen Jordgubb!
    Jag tror att FF sätter testdatum 19 dagar efter ÄL men självklart kan du testa tidigare. Det bästa är i alla fall att vänta till BIM.

n1ettan- Skickar en kram. Hoppas att du får en mysig jul med glögg och god mat. Och att du får en välbehövlig vila härifrån utan stress. Lycka till i framtiden!

Pilsa- det låter mysigt! Ha en toppenmysig helg!
  • Duntoffla
    Tack Snice- man börjar ju undra om man är sjuk. Tempen for i väg som en raket! Synd att det inte blev lika raketartat för Fuglesang! Flört Hoppas han kommer iväg inatt. lite OT kanske...
  • Duntoffla
    Snice- tack för att du tar på dig att skapa ny tråd. Jag håller med dig ang nya tråden. Jag får helt enkelt vänta med att plussa till efter nya tråden skapats Flört Skämt åsido låter det bra. Men fler får ju "rösta" 
  • Duntoffla
    Cotterpin- fy fasen vad tråkigt! *kram*
  • Duntoffla

det är nog inte så många vakna än men kikar lite så länge...

N1ettan- fin ökning på din kurva. Hoppas att du får ett plus av tomten!

Äppelblomman- det ser ju ut som ÄL på dag 17. Varför blir det inget kryss? Och den kan ju vara imp.dipp på dag 25. Är nyfiken på hur de senaste dagarnas temp har varit.

FruJD- en liten ökning tillbaka för dig. Hoppas att den fortsätter där. *hoppas*

Fealin, Jordgubb och Jozfein- nyfiken på era tempar idag...

• Duntoffla
    N1ettan- ja, det vore ju det optimala så klart! Skrattande kollade inte så noga på det...Generad
  • Duntoffla
    Äppelblomman- hihi. det var som jag trodde. Shit, din kruva ser ju jättebra ut! Härligt!
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*