• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Brodsmulan

Grattis missK tyvärr är det inte mycket man kan tolka just nu, du får invänta 2 dagar till med tempning så får vi hoppas du får ett kryss på gårdagen.

Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Bäsebus

Brodsmulan: Du hade nog rätt om att äl var igår, tempen steg idag skönt att cyklerna har stabiliserat sig efter p-sprutan....

missK: äl igår tror jag på

• fealin

Snice: Under "sharing" och "home page setup"...längst ner på den sidan finns olia "polls"
    Jag har bytt nu till pregnance poll

• pilsa

Brödsmulan och fealin,åhhhhhh,nu blir jag nervös när ni skriver så,vet inte när jag tänker testa,har inte planerat något.
    känns som jag inte riktigt vågar,fast testen bränner i skåpet.

• Ankiz

Hehe, ja nu ska vi vila upp oss och hoppas på det bästa!

Kikar in ikväll igen och kommenterar kurvor, ska på begravning idag... Ingen som står mig jättenära, men det är tråkigt ändå.

• fealin

Pilsa..inte vill du väl att testen ska brinna upp inne i skåpet?
    Skoja bara...förstår att du kanske vill vänta lite...tråkigt att få neg även om du skulle vara gravid. Vi får hålla tummarna att den 17:e är en turdag!

• myliten

fealin och pilsa - spännande nu! tycker era kurvor ser fina ut (hm, den meningen blev ju lite lustig )

jakey - får se vart dagens temp bär av. Hållerna tummarna än!

Snice - beklagar att det inte blev något men vad kul att kroppen fattat galoppen!

Själv hoppas jag att min kropp inte ska fortsätta ägna sig åt 37-38 dagars cykler...

• fealin

myliten: Visst är våra kurvor vackra..
    Jag förstår att det är jobbigt med lååånga cyklar. Man vill ju att det ska gå så fort som möjligt...först äl...sen inväntan av BIM..o har man neg då så vill man snabbt få en ny chans. Tyvärr är ju inte livet rättvist..ju snabbare man inser det ju mindre behöver man gräma sig åt saker. Vi får hoppas att din kropp tyckte det var kul att va gravid och vill bli det mycket snart igen

• myliten

fealin: Dessutom är Otålig mitt mest framträdande karaktärsdrag, bra ibland men sämre i sådana här lägen

• fealin

myliten...du är inte ensam om det! Varför ska saker hända imorgon skom kunde hänt igår???

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*