• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Brodsmulan
    ofir.. alltså.. du borde ju haft äl om du nu haft på cd 51 och då skulle du ju stå på 8dpo, då kan man ju bara hoppas att mens h-vetet kan komma om ca 4 dagar (om jag räknar från din förra kurva som ser ut att ha ca 12dpo) så din kurva kan få ett slut åtminstonde och apriforcen kan få ta sin verkan.

pilsa.. på din tidigare kurva har du 10dpo(11 kommer mensen), nu står du på 12.. dags att testa?
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Bäsebus

Ofir: Kikade på dina äl test, pos den 4/10...Tycker jag då

Pilsa: Ja testa....*Nyfiken i en strut *

• Ofir1

Brodsmulan: ok, tack det låter ju positivt Jag välkommnar gärna mensen om ca. 4 dagar. Då skulle min kurva bli lika lång som mina längsta (första efter pp stoppet, 62 dagar). Men på ett sätt hoppas man ju att man lyckats (vem gör inte det?) även om det inte är så troligt. Eftersom man är rädd att nästa också bli lika lång.
    Jaja, jag skiter i vad det blir! Allt utom detta iaf

Bäsebus: Det verkar vara det som mest folk tror Hoppas ni har rätt så att detta får ett slut snart. Tack tack..

• Ofir1

Pilsa: Testa säger jag också *nyfiken*

• pilsa

hmm,vet inte om jag vågar testa,testade plus i v 7-8 med mina tjejer,så det känns tidigt.
    hoppas ju att om det är något i magen så visar det sig tidigare än så denna gången.

• mala78

Fru JD, ja, behöver bara en hög temp i morgon också! Jag vet inte varför det inte syns fler, kanske är max antal på hemsidan som vi kan se. Din kurva ser bra ut!
    Ofir, hoppas att nåt händer snart.
    På måndag ska vi till doktorn, utredningen startar och vi ska få reda på våra provresultat. Lite nervöst men ska bli skönt att få veta.
    Kram på er.

• Ofir1

Fru JD: Har du gratis VIP?? Jag tror att max antalet är 5 för gratis VIP. Kan ha fler med betal. Bara en gissning från mej.

mala78: Ja, det gör jag med Hoppas det går bra i morgon för er och att det är ok.

• Snice

Tack Ofir för ditt svar ang. VIP! Svaret räcker bra tycker jag! Funderade mest bara på vilka funktioner som försvinner... jag ska avvakta gällande VIP och se hur jag klarar mig med det!

Jo förresten, vad kommer hända med min länk tro?! Har ju döpt om den på slutet.... Nån som vet?! Kanske de ändrar till siffror och bokstäver automatiskt?

Jag hoppas Ofir att din långa cykel tar slut snart! Antingen genom att du lyckats bli gravid eller att du får mens... och sen att nästa cykel isåfall INTE blir så lång!

Pilsa, jag tycker också du ska testa under helgen (när/om du känner dig redo förstås!). Du skrev att du testade plus sent i dina tidigare graviditeter. Min fråga är då om du höll på och testade flera gånger innan v. 7-8? eller om du helt enkelt väntade så länge med att testa?

Babynr1- Hittills ser din kurva lovande ut! Men det är svårt att säga nåt på 8 DPO... då man står mitt i... Ska hålla tummen för dig iallafall!

• Ofir1

Varsogod Tyvärr kan jag inte hjälpa dej med länken eftersom jag aldrig ändrat.
    Tack för hoppandet.. eller..ehh.. det blir lite fel. Men du fattar vad jag menar

Nu tar jag faktiskt och skriver i + OPK på dag 5.. iaf tills nått nytt händer. Man får väl hoppas iaf

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*