• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Cotterpin

Rent spontant tycker jag inte heller det ser ut som du haft ÄL.
    Du har ju haft senare ÄL iaf dom sista två cyklerna.

• Fru JD

Havssol: Tack för din kram! Den behövs i dagsläget!!

Snice och Brödsmulan: Jo, det ser ju som om det skulle kunna vara positiva flytningar, MEN tyvärr så luktar de ganska konstigt... Sötsurt på något sätt. Jag tror inte att de ska göra det. Jag börjar fundera på om jag har fått någon infektion efter operationen. Tack för era uppmuntrande ord, ändå!!

• Babynr1

Fru JD: Ja jag har ganska jamn temp innan AL..men de 2 sista manaderna har jag inte haft sa jamnt....Det ar ganska konstigt..

Och vad hander med dig? Jag tror jag har missat inlagg? Din kurva ser val bra ut?

Vad hande med Magda? har inte sett i nagon annan trad?

Kram till alla

• Brodsmulan
    Fru JD.. kolla upp det direkt så du inte åkt på livmoder- eller äggstocksinflammation. Riktig inflammation brukar oftast luta rent förjävligt, men kan mycket väl börja med lite söt/surt.. fast det gör ju lite avslag också som du kanske får av op med, nå'n mellanblödning av nått slag och så kommer det ut som bruna flytningar??
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Havssol

Morgonen börjades med att tempen gick ner, nu är det i gång och jag har tagit alvedon men det känns ok ändå eftersom det är första gången sen min skrapning i mars som kroppen beter sig normalt igen så jag är "back on track" och nu ser jag fram emot nästa cykel med spänning. Nu är jag ju ännu närmre ett plus

Ska kolla igenom kurvorna nu...återkommer!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*