• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MammaHela

fealin:
    Ja det spelar stor roll, du ska tempa på en gång innan du gör något annat precis efter att du har vaknat, samma tid varje morgon för att du ska få rätt resultat.
    Jag gör som så att jag ställer kl på det klockslag osm jag måste gå upp som tidigast. Vaknar, tempar och somnar sen om, om jag inte måste gå upp. Varje dag samma sak

Sen kan du kanske ändra från Farenheit till celsius.

Stolt mamma till 2 busfrön
  • Brodsmulan

Emma.. känns som om din temp imorgon kommer skvallra ganska bra här men ser fin, fint ut nu

• fealin

MammaHela
    Okej, då får jag se till att ha bättre med tid på mornarna!
    Nu har jag ändrat till Celsius...
    Din kurva ser ju jättefin ut! Din temp har ju inte sjunkit efter äl! Känner du dig gravid?

• MammaHela

fealin:
    Jag känner mig så gravid så det är inte klokt *s*

• fealin

hehehe..vad bra! Ska man gratulera redan då kanske?
    Ska du invänta mensen eller tjuvtesta dig?

• MammaHela

fealin:
    Jag teste - i går så jag vågade itne testa idag. Ska invänta tempen i morrn bitti för dagens temå sa juh varken till eller från.

Idag är jag på 11 DPO och då brukar jag få spottings om mensen är på G, så håll tummarna för mig att det inte kommer någon.

• Havssol

Hej, hej!
    Vad kul att det skrivs så mycket och att flera har hittat hit. VÄ*L*K*O*M*N*A*!

Blingring: Hörödu... din kurva ser väldigt lovande ut tycker jag, du har mina tummar!
    MammaHela: Spännande, spännande, tummar här också!

Jessika26 & Snican: Jag tror du får stegring på äl test idag!

Äppelblomman: Hoppas ni har jobbat riktigt mycket! 
    Jakey: Snyggt, snyggt!

Skrattande Själv fick jag fullt utslag/stegring igår så jag var överlycklig, jobbar på ordentligt den här gången så nu ska det ta sig! Känner mig svullen när vi har sex, öm som bara den plus att jag känner av äggstockarna på ett sätt jag inte brukar, tror på en dunder äl nu ha, ha,
     tralalaaaa!Skrattande
    Nu ska jag ut och njuta i solen innan jag åker och jobbar men vi ses ikväll!. Ha en fin dag alla fina tejer!

• Havssol

Cottepin: Hur gick det för dig igår undrar jag, kommer vi få se din kurva eller, hoppas!

• Jessica26

Havssol jag hoppas att jag får det då tempen var låg idag med, eller så har jag missat det med test eftersom det lätt händer

Men jag litar mer på tempen än på billiga tester ndå

MammaHela gusd vad spännande det är nu med tanke på tempen idag  *biter på naglarna*

Blingring det ser väldigt bra ut för dig tycker jag

Jag kommer alltid att ha en ängel
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*