• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Du har rätt i det fru JD... att ha planerat sex är ingen hit! Blir lite krystat och trist... och tanken ligger i en att man ska bli med barn... samt den prestationsångest det kan innebära för mannen som ju måste komma... Men å andra sidan så lär man sig genom tempandet vilka dagar som blir bäst och då kanske den trista perioden blir kortare!

Va trist med mensvärken fru JD... *kram*

• fealin

Fru JD...nix inga menskänningar....känner absolut ingenting faktiskt. Jag brukar vara uppsvälld om magen innan mens men inte nu..tros ärtsoppa igår..

• Fru JD

Fealin: Vad spännande!! Då kanske det är något, trots allt!!!

Snice: Just det. Du har rätt. Det där med att göra trista perioden kortare. Ska försöka tänka mer positivt!

• Jessica26

Hej alla underbara själar

Äntligen har jag fått tag på gyn. Jag har tid för VUL imorgon kl14 och det är läkaren som opererade mitt X förra året och sen skrapade mig i år.

Hon vet min historia och det känns skönt...

Nu in till sjukhuset för att hälsa på Farmor

Kram på er

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Babynr1

Men vad bra att du har tid i morgon redan! Lycka till och beratta hur det gick i morgon..jag hoppas pa det basta!

• Fru JD

Jessica: Vad tråkigt att farmor är dålig!! Vad bra att du ska till gyn imorgon!! Hoppas att du kan få några besked!! Lycka till!

• pilsa

Hej tjejer,tog en gravstav från billiga tester nu,men det var neg,buääääääää,vet varken ut eller in,trodde kärringen skulle komma i dag på jobbet men det var bara flytningar,det svaga strecket från preg testet i går syns fortfarande,men jag vågar inte lita på det.
    ska inte en stav från billiga tester mäta 25 fillitjosan?
    kanske kroppen jävlas med mig igen,suck.

• Babynr1

Fast det kanske bara ar for tidigt pilsa? Jag tror att det ar battre att testa pa morgonen..du ar ju inte sa langt gangen.

• jamis

pilsa: jag håller med Babynr1. Testa imorgon bitti istället. Håller tummarna

• myliten

Pilsa: jag testade negativ med grav-test från billiga tester samma dag som jag plussade med CB (digital) - trots att billiga tester ska vara känsligare (25 jmfr med 50 mIU/ml hCG)....

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*