• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Hs Bobbo

Ja! Jag har ju precis börjat kartlägga min cykel och vet lite om hur lång den är, men jag vet att den är hyggligt jämn i vart fall. Alltid något.

Kikade precis på din kurva - ledsen för din skull för vad som hänt. Svårt finna orden - låter bli. Bara stor kram och lycka till!

• jamis

Tack Kram och lycka till räcker långt Jag tar nya tag och hoppas på en sommarbebis istället för vårbebis, men visst är det väldigt tungt ibland... Kram tebax!

• Ofir1

Hej!!!!
    Har inte tid att läsa ikapp nu.. men gör det självklart sen

Jag är nämligen jätte glad
    Hela eftermiddagen har jag varit jätte nere.
    Tills det var dax för äl test (jo jag vet att jag tjatar om dom en del).
    Fick ett Ovutell gratis när jag beställde en massa från mirres så jag bestämmde mej för att testa båda sorterna (för att jämföra).

Testade.. och när jag väntade på att de ska bli klara kände jag tappen. Inte konstigt jag haft så svårt att avgöra om den är öppen eller inte!!! Den har ju aldrig varit öppen förut:-O
    Nu är den jätte öppen och både äl testen visar pos, enligt mej iaf. Kolla gärna mitt galleri och bekräfta eller säga emot mej.

Allt stämmer denna gång.. Mår precis som vid äl, mentalt, bröst, sekret (även om det ff inte är helt EW), tapp, test, värk!!! Det har inte hänt sen förra äl, för 4 månader sen.

Vet att jag har sagt att jag tror på äl förut och blivit besviken. Men det känns mkt bättre denna gång och jag hoppas allt jag orkar. Kanske Apiforcen hjälpt?
    Håll tummarna för mej!!!!

shit.. måste gå och mysa....... *huggertag i honom och rusar från datorn*

• myliten

Hs Bobbo : välkommen till tempandets underbara värld - och för din del, rakt in i den prövande perioden mellan ÄL och BIM...

Ofir1: härligt när alla tecken säger samma sak!

• Snice

Bobbo- eftersom du tempat på kvällar och endast några dagar så är det svårt att via tempen avgöra när ÄL inträffat. Men säkerligen nån av de senaste dagarna! hur lång cykel brukar du ha?

Ofir- Men va spännande!!! Testerna såg positiva ut i mina ögon också! Ni kör väl på ordentligt nu?!!! *kram*

• mala78

se till att köra på i några dagar nu Ofir, testa i morgon också, kanske blir mer pos då.

Snice, ja, så skönt, speciellt att han är ok, doktorn tyckte inte det var till stor hjälp att tempa eftersom det är försent när tempen stiger. Men är ju lite kul att följa kurvan tycker jag

Känner mig så skengravid, molvärk, aj, och ömma bröst.

• Snice

mala78- nu förstod inte jag... vadå för sent när tempen stiger?

• Ofir1

myliten
    Snice
    mala78

Ja, jätte härligt. Jag har ju haft starka ältest innan också. Men då har det inte kännt så här tydligt i kroppen. Det jag tycker känns mest intressant är min öppna tapp. Jag har ju aldrig kännt den så här tydligt öppen förut så de måste ju va bra. Visserligen kan det ju tyda på mens också, men konstigt att äl testen skulle va pos i så fall.
    Jag hoppas att de blir mer pos i morgon, så att man kan känna sig mer säker.
    Klart vi kör på ordentligt. Hann tyvärr inte igår. Men ett tag fram över (eller rättare sagt tills på torsdag då min syster kommer och ska bo hos oss) lär det bli mycket av

• mala78

Snice, jo när tempen stiger har ju äl varit och dt är försent att ha sex.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*