Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Fealin- det spelar ju egentligen ingen roll. nu har du en fin höjning. Din ser annorlunda ut mot förra kurvan så det måste ju vara bra. Den är mer "hoppig" nu. Det kanske är bönan därinne som hoppar upp och ner Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Duntoffla

Vi ska också ut och ta en promenad så snart mannen kommit upp ur sängen *S*
    Ha en mysig dag i solen!

kram

• Duntoffla
    Min dotter Julia- om du skriver i den tid du tempade kommer den sätta ut en vit plupp och då förstår man att temp inte är tagen på rätt tid.

Äppel- WOW! Det måste ju snart visa + på testen! Vänta någon/några dagar till och testa med morgonurin.

Jordgubb- blev det mens eller? tyckte du sa det men ser inte på kurvan
  • Duntoffla
    Snice- skickar över en stor kram! Inget kul att må dåligt ju. Ledsen jag hoppas att du har rätt ang min kurva...

Jordgubb- Så det blev mens. Vad tråkigt! Ledsen Nu förstår jag din fråga men vet tyvärr inte svaret på den...Fundersam

Äppelblomman- läste vad Snice skrev och avsett om det var ÄL dag 25 så ser det ju lovande ut. Hoppas att du får ditt plus snart!
  • Duntoffla
    Pilsa- ÄL är det som styr cykeln. För tydligen är LF i princip alltid den samma. Alltså samma längd. Det kan kanske diffa någon dag men inte mycket. Idag är du på DPO 14 och om FF satt 13 dagar så borde den kommit igår. Men detta har ju med att göra med att FF jämför med gamla kurvor. OM då inte ÄL krysset stämmer på förra kurvan så kan ju FF räkna fel. Förstår du hur jag menar?
  • Duntoffla

Jag vet inte hur de räknar men om LF är densamma borde man ju räkna så.

Fast å andra sidan har FF satt BIM 20/12 för mig och jag får det till 21/12. Men då utgår jag från 16 dagars LF som jag tror jag hade förra kurvan.

Äh, nu förvillande jag dig bara. Någon annan kanske har bättre koll. Eller sök på FF

• Duntoffla
    Äppelblomman- att inte ha menskänningar är ett bra tecken. Så hade jag när jag plussade förut. Inga grav.symptom direkt och avsaknad av mens symptom också. Testa onsdag eller något så borde något synas på testet
  • Duntoffla
    Min dotter Julia- Jag brukar inte använda glidmedel så ofta men jag har också hört att Klick är spermiedödande. Pre-seed finns att köpa på bla gravtest.nu. Fick ett provex med när jag beställde äl-tester där. Använde det en gång nu vid ÄL. Det är en liten pip man för in och sprutar innan sex och jädras vilket glid det blev. Skrattande Får se om det har tagit sig denna gång. Flört
  • Duntoffla
    Fealin- Jäkla tant! Det blir nog att jag får joina ert göggparty i jul jag med...Ledsen Väntar på de sedvanliga spottingsen.

Äppelblomma- vad händer? hoppas att det stiger igen. Håller tummarna!
  • Duntoffla
    Pilsa- schysst höjning! Flört
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*