• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • snöstjärna
    mala78:
    Mmmm, efter de två tidigare kurvorna så känns ju det mer rätt.
    Men innerst inne hoppas jag kroppen återgått till de normala cyklarna jag hade innan jag tempade. Å då skulle jag haft BIM igår typ ...
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • pilsa

Trevlig lördag tjejer,jag mår bra i dag,och i går oxå,inga känningar alls i magen,lite mol i dag dock men vääldigt lite,är på dag 35 i dag av 30,inga mens känningar och tempen steg,tappen är stängd.
    hoppas det bådar gott inför gyn besöket på måndag.

• mala78

Det ser väldigt bra ut pilsa, se till att få lämna blodprov på mån, de borde kunna visa om du är gravid.

förstår det missK, jag är så lättad att min cykel bara blir 36 dagar den här gången.

• pilsa

tack mala,ja,jag får försöka det,men vul blir det säkert,man kan kanske inte se så mycket i v 6 men något kanske,vad vet jag.
    önskar att jag kunde stå på mig denna gången,är så tuff när jag går dit,sedan kör de liksom över mig.
    men jag lovar jag ska försöka.

• mala78

jag vet, man är så utsatt när man kommer dit, det är svårt att stå på sig. Ja, det är inte säkert att det syns med vul än.

• pilsa

hoppas att de kan se en indikation åt något håll i alla fall,jag hoppas på lite tur.

• pilsa

Tack mala,räkande ut att jag kommer vara,5+2 på måndag,men det syns nog inte mer för det.
    ska bli skönt att ändå få gå och kanske få veta om man ska vänta mens eller inte.

• lovefool

Håller tummarna för dig på måndag pilsa!

tror nog det är kört för mig denna månaden om nu gravtestena ej stämmer m.m eller hur det nu ska vara för har jag äl nu så är det totalkört mannen min har åkt på jakt och kommer först hem nästa torsdag

• pilsa

Tack lovefool,alla tummar behövs.=)

håller tummarna för att äl inte kommer till dig förrän på fredag.=)

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*