• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ofir1

pilsa: Ja, det kan ju förståss vara något annat (men hoppas inte). Och då känns det säkert ännu mer trist. När man funderat och funderat och hoppats. Men det är iaf lika bra att kolla upp. Så att man vet och kan göra något åt det om det skulle va så.

jam: JA

• pilsa

ja du har rätt ofir,men det känns så nervöst.

härligt att du får fylla i bim,det går framåt:D

• Ofir1

pilsa: Ja, nervöst tror jag säkert att det är. Men tänk på att det förhoppningsvis är över i morgon.. endera är det eller så är det inte..
    Lycka til iaf.

Ja, att fylla i bim är det bästa som hänt mej på länge Då är det bara att vänta nu då.. men 14 ska jag väl klara av om jag klarar 64 dagar i ovisshet

• Snice

Miss K- jag tror FF kommer sätta ut kryss för ÄL dag 33 om tempen håller sig på den nivår den är idag och var igår. Vi får väl se! Men förstår att det är jobbigt att vänta så lång tid och att få så långa cykler. Tror dock inte det beror på tempningen i sig att cyklerna blir längre för var gång.

• Snice

Härligt jam och Ofir att ni fått era kryss!!
    Själv kommer min förväntade ÄL-tid nu... men kan ske vilken dag som helst under denna vecka så vi får väl ligga i! Jag har sju ÄL-tester hemma... undrar om jag ska använda dem eller inte... kände ju förra månaden att jag blev mer orolig av att använda dem eftersom jag aldrig fick nån stegring eller positivt... Men dessa stickor jag har hemma är ett annat märke. Hur skulle ni göra?

• jamis

Snice: jag blev oxå stressad av att använda ÄL-test, så jag slutade... Om du ändå har de kan du ju använda de, eller spara till syskonförsök

• pilsa

Snice,jag hade använt dem,vet inte heller om jag har fått 100% utslag på dem varje gång,men när det har varit nästan lika starkt har jag gått på det.
    ta det som en kul grej,och vem vet,du kanske lyckas bättre denna gången.

• Fru JD

Ankiz: Åh vad roligt!! Grattis!! Guud, det var på tiden med ett plus här i tråden! Grattis igen! Kram

• skrattigtjej

ankiz GRATTIS''

asså ja som tänkte köpa temp och d igen suckar.. hahahaha jag fick mensen igår..
    komme nog inte hinna köpa temp
    ha inte mkt penga kva hitta fortf inte mina 300spänn i plånboken

men ja ska te gyn snart ändå undersöka mej se om dem kan se om ja ha äl och sånt med.. får se vad dem säger ja ska stå på  mej

se va dem tycker efter undersökningen om jag ska tempa :-/

Emmy
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*