• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Kram till Babynr1! Trist att mensen kom... blä!

Jag har inte hunnit vara här på ett dygn nu och det var värst va ni skriver!! Får väl sätta mig senare och kolla in era kurvor och kommentera! Strax ska vi få besök av våra kompisar som har en åtta månader gammal pojke och det ska bli kul!!

• myliten

ofir1: dagens höjning ser ju jättefin ut! Blir kul att se var morgondagen för med sig i temp-väg. För ett kryss krävs väl tre dagar med ett högre snitt än de föregående sex dagarna, eller något sådant?

Och det var värst vad många BIM som blir M. Nu är vi värda pluss i massor, vi som tempar och kämpar !

• pilsa

det började i eftermiddags,molande i magen,sedan blev det nästan olidligt att gå,detta höll i sig kanske en halvtimme,för att sedan gå över i molande.
    var på utvecklingssamtal,kände inget i magen,gick och tränade spinning,kände lite när jag tränade.
    i bilen hem höll jag på att börja gråta så ont gjorde det,mest på ena sidan av magen,kan inte säga om det är äggledaren eller sidan av livmodern.
    Nu molar det,lite grann,och brösten aj.
    tror ni jag behöver oroa mig?
    ska jag söka för detta?

• Fru JD

Pilsa: Om det gör så ont, och speciellt bara på ena sidan, så att du känner att du har problem med att gå, så tycker jag absolut att du ska ringa gynakuten! Du kan ju avvakta och se om det kommer en "attack" till, men gör det det, ring! Kram M

• pilsa

Tack Fru Jd,ja,du har väl rätt,men nu molar det bara,värker till lite extra i sidan bara,men inte så farligt,vet inte vad jag ska tro om detta,funderar ändå på att ringa gyn i morgon och få en tid,för detta kan ju inte vara bra.:(

• Fru JD

Pilsa: Jag vet inte, det kanske inte är något... Att många har molande värk, det har man ju hört och känt själv också för den delen. Men när den blir så stark som du beskrev att den var tidigare idag, så bör man nog kolla upp det. Hoppas att allt visar sig vara bra!! Tröstkram!

• pilsa

Tack Jd,ja,jag ringer gyn i morgon,vill att de undersöker mig,man blir ju orolig.

• mala78

hoppas de kollar upp dig och att allt är ok pilsa.
    Kramar er som fått mens.

• Korpan

hoppas du får komma in snabbt pilsa! *krama*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*