• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Hs Bobbo- i mina ögon är det definitivt ett plus!! Solklart! GRATTIS!!!! Det var goda nyheter så här en blåsig fredagskväll!!!

Tack Fru JD!! Lite stiltje i din kurva just nu... men snart är det dags för mys på högsta nivå kan jag tänka mig!!! hehe!

• Fru JD

Tack Snice: Ja det är det... Och du vet ju hur kul jag tycker att det är Och du, då går och väntar och kan inte göra annat nu.. Men om sisådär 8 dagar så vet du! Trivs du bra med ditt FF utan VIP? Jag såg att Magda också kör så.

• Hs Bobbo

Tack Snice! Måste testa minst en gång till om några dagar så att jag vet med säkerhet... Svårt att tro det!

• Fru JD

Bobbo: OK, nu har jag kollat.. Det är klart att det är ett plus!!! Hur trodde du att ett plus såg ut?? *skoja bara lite med dig* Jag vet att man kan tvivla på sina ögon och sitt intellekt när man plussar och bara tro att man ser det man vill se Men så är det INTE i ditt fall! Grattis igen!

• Hs Bobbo

Tack Korpan! Nu Idol!! Kommer ju inte kunna koncentrera mig... och vinflaskan får mannen ta hand om själv... han sippa en mun innan testet!

• Hs Bobbo

Tack Fru JD - jag har bara så svårt att tro att det kan ha gått så snabbt!! Och jag har ju inte känt ett smack, lite öm i brösten men annars inget. Gud så skönt! Så glad!!

• Athena78
    Först och främst stort grattis till Hs Bobbo, ett fint och tydligt plus!

Sen till en annan sak, lovade mig själv att inte leta symtom denna månad. Men tji fick jag! Har dock inte kommit på ngt förrän nu, 3 dar innan BIM, rätt "duktigt" va?

Min fråga gäller egentligen om det ÄR ett symtom... Har ahft så konstiga smakupplevelser idag! Åt grekisk sallad till middag (eller rättare sagt försökte) jag tyckte löken smakade och luktade rått kött *iiick* Är vegeterian så... Nåja, kokade tortellini istället och då tyckte jag att pastakryddan smakade illa (är nyköpt så inte gammal). Efter detta kokade vi kaffe och efter första klunken så höll jag på att spotta ut det! Tänkte att det kanske var brustabletten jag tagit precis innan som gjorde att det smakade konsigt, men nää kunde inte dricka upp kaffet heller!

Kan sånna här "smakförändringar" vara ett litet symtom? Kanske är lite knäppt, men man vet ju aldrig! Nån som känner igen sig

Kramis!
  • mala78

Grattis Bobbo, ingen tvekan om att det är +. Kurvan däremot kan man inte säga nåt om eftersom den inte är hel. Dricka ett glas vin borde inte vara någon fara än då embryot inte får näring av dig än.
    Hm, jag tror inte längre på att det är svårare att bli gravid efter 30, många jag känner har lyckats inom ett halvår.

Stoor kram Nightfall! vet hur det känns.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*