Pilsa: Jag har också funderat i de termerna när det gäller din kurva, att du kanske inte haft ÄL. Det blå krysset hade du väl satt ut själv... Och det var ju inte så konstigt, men eg så har väl inte temperaturen riktigt bekräftat att det var ÄL? Hoppas att den är på g nu då, som du tror!
Ofir: Vilken fin kurva!!! Det tycker jag att du ska tänka på under dina internet-fria dagar!!
Lovefool: Ta inte ut något ännu! Du brukar ju ha en lutealfas på åtminstone 13 dagar och det var ju inte direkt någon störtdykning din kurva gjorde!
Miss K: Hhm, ja din kurva brukar ju inte dyka ner sådär runt dag 7, så det blir himla spännande att se hur den utvecklar sig.
Magda 84: Jo, denna kurvan ser allt lite annorlunda ut mot din förra. Även din gör ett snyggt dyk, där på dag 6!
Jozfein: Hur känns det för dig? Några symtom, grav- eller mens?
Therese77: SNYGG höjning! Hoppas att det fortsätter så!
Snice: Har du blivit något klokare, allteftersom dagen har gått? Som du säger, att det skulle vara ÄL idag för din del stämmer kanske bättre överens med tidigare kurvor. Men hur har du gjort med din ÄL-test? Jag vet att du funderade fram o tillbaka på om du skulle använda dem? Har du gjort det? Vad har de visat i såfall?
Alla: Min dator krånglar jättemycket. När jag ska kolla på era kurvor så får jag alltsom oftast upp en blank sida som inte går att stänga ner.. Det är så tröttsamt. I alla fall, så är det därför jag inte kollar några mer kurvor just idag, även om jag blev väldigt nyfiken på din, Jessica!! Jag har en fråga till er som har VIP på FF: När jag fyller i olika symtom på "Specifics", så kommer de inte alltid med på själva kurvan. Jessica, jag tror att du skrev något liknande någon gång... Hur gjorde du för att ändra på det?
Ha en fortsatt skön söndag allihopa!!
PS: Jag ställde om klockan igår kväll och tempade enligt vintertid idag. DS