• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • snöstjärna
    Thessis77:
    Tja jo det skulle de ju oxå kunna vara kanske. De e väl bara å vänta å se.
    Blev så depp just då jag kom på att jag får besök av en halvgången gravid vän i helgen, hade helt förträngt att hon var gravid ... å i dag slog det mej. Skulle ju bara vara bra nog typiskt att tanten kommer i helgen med så man får må ännu sämre.
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Thessis77

missK: Förstår dig precis.... Håller tummarna för att det blir ett plus istället för tantbesök!

• Nightfall

Tack Thessis och MissK! Jo, det blir väl min tur nån gång också får man hoppas. Men det tar ju sån tid så man blir helt frustrerad ibland. Men jag ger väl mig på 10:e försöket nu då!

• MagdaA

Tycker inte alls om min kurva den här månaden...går upp och ner hela tiden!

• snöstjärna
    Magda:
    Som min gjort hela månaden då, å jäkligt lång verkar den bli. Åh jag e så less.

Nightfall:
    Jag förstår dej.  Väntat alldeles för länge jag med nu! Varit tillsammans i 8år, men inte aktivit försökt så jättelänge, inte från sambons sida i alla fall, men min ;) Jag har nog försökt i hmm ... ett par år ;) Men vi blev ju gravida i November ... förra året. Sen dess, NADA. Snart ett år sen nu. Sista mens sist var 7 nov, å där är vi snart =(
    Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Nightfall

Hoppas du har tur i november i år också då MissK. Och att turen håller i sig ända fram den här gången.

Blev på lite bättre humör nu när jag fått gnälla lite. Antingen ger man sig fan på det igen eller så ger man upp. Och jag tänker INTE ge upp än på ett bra tag i alla fall. Så jag blickar framåt mot nästa ägglossning. Igen...

• äppelblomman

Nightfall - Så tråkigt! Tyvärr kan man inte göra annat än vänta och hoppas men det är ju ingen tröst just nu.. Kram till dig!

missK - Håll ut och ge inte upp än! Hoppas på dig!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*