• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Hs Bobbo

Athena78, mala 78 och Thessis77 - tack! Ännu svårt att tänka mig in i det!! Känns ju som att vi precis bestämt oss... tur att vi inte börjat tidigare då, eftersom vi inte känt oss "redo" förrän nu!

Athena78: i veckan och i slutet av förra veckan tyckte jag att jag fick metallsmak i munnen, plus att mycket av det jag åt inte smakade nåt alls. Nu tycker jag det känns normalt igen. Men jag tror nog att smaken kan ändras... En del får ju också "sug" efter konstiga saker i mängder, min mamma t ex ville åt svavlet på tändstickor ( ) och åt mängder med apelsiner. Så nåt händer ju.

• Snice

Fru JD- Jo jag trivs rätt bra med FF utan VIP! Kan inte fylla i symtom (som tender breasts, drinking, cramps osv) och så kan jag inte få fram alla kurvor på home page... och FF gör ingen analys. Men att fylla i temp och flytningar nöjer jag mig med! Ibland är jag sugen på VIP men så tänker jag "varför"...

• lovefool

Grattis Bobbo!!

Nu steg tempen idag men den kommmer garanterat att sänka sig imorgon igen... Hmm vad optimistisk jag låter,hmm men alla har sina dåliga dagar oxå

• Hs Bobbo

Lovefool - tack! Temp - kika på min kurva. Den är ju inte en helt komplett cykel, men den stiger inte direkt. Idag gick den t ex ner 0,2, vet inte om det är som det brukar när man plusat. Det verkar ju vara väldigt olika för många, själv hittade jag aldrig min ÄL varken på temp eller test. Fick mer gå på känsla. Lycka till!

• n1ettan

Jag har också börjat tempa och skulle vilja vara med på eran tråd. Däremot vet jag inte hur jag gör för att få med min kurva på listan - kan någong snäll hjälpa mig?

• myliten

n1ettan: Om jag minns rätt så går du in på "sharing" och där "home-page setup" och följer instruktionen! Sedan kopierar du din länk och lägger in den i listan. Vi har listan sorterad efter BIM-datum - så vet du när det är så lägger du in din kurva efter det - annars i slutet av listan, tills du vet Och välkommen!

• Ofir1

Idag steg min temp Var orolig för att den skulle gå neråt nu. Men det blev i stället den hösta temperaturen hittils

Grattis Bobbo och lycka till

Har varit för lite pluss i tråden på senaste tiden tycker jag. Men nu har det ju trillat in något.
    Annars kan jag gärna ta på mej ansvaret för det

Välkommen n1ettan!! Hoppas du ska trivas

• pilsa

Grattis Bobbo =)

hej ni andra,en liten fråga,har sedan i Torsdags trott att mensen ska komma då jag har fått rosa flytningar.
    vissa flytningar har haft typ en liten blodstrimma i sig,men mensen kommer inte,blir tokig,vad kan det vara för skumt?.
    försökte få ff att sätta ut sin egen teori om när jag hade äl,funkade inget vidare,så nu har jag inte haft äl överhuvud taget enligt ff.
    fast dag 16 är väl fortfarande det troliga,eller så har jag inte älat alls.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*