• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • mala78

tack sisf, hoppas du slipper mensen ändå, men jag vet vad det betyder när jag får spotting.

• Jessica26

Då sjönk tempen igen.
    Jag som var säker på att det var ÄL höjningen jag hade igår så dippar tempen ner igen

Välkommen tillbaka Athena hoppas att flytten har gått bra..

Skrattig tjej för min del får du gärna vara kvar. Kramar till dig i massor....

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • äppelblomman

mala78 - STOR KRAM och lycka till med det som börjar nu!

• myliten

athena78: japp, temphöjningen inträffar EFTER ÄL. misstänker att krysset inte kommer eftersom det fattas tempar innan, kanske i kombination m att det finns ngn hög innan och ngn "låg" efter? Märkte du av ngt på flytningarna? Om du fyller i det kanske krysset kommer?

Mala78 - Kramar!

Jessica26- vilket irriterade temp-dropp! Tror dock ändå att du haft ÄL - alla andra tecken tyder ju på det. Imorgon ökar säkert tempen igen

• Thessis77

Fru JD - tack för att du kollade min kurva! Visst, det är nog möjligt att äldagen förra gången var så sent som dag 36. Jag var bortrest på brllopsresa så kanske det varma vädret också inverkade på tempen. Nå, hur osm helst lär jag ju få veta hurdan lut.fas jag har denna cykel ganska snart.

• Babynr1

Thessis77 VAlkommen! Haller tummarna for dig! Idag gick din temp ner lite....kan det vara implantation dipp? Ni har ju jobbat bra denna manad!

• Nightfall

Fru JD: Känner faktiskt nästan ingenting just nu. Har haft lite mensvärk till och från i några dagar, men inte särskilt mycket, och ingenting just nu. Tempen har ju gått ner dock, så mensen dyker väl upp idag skulle jag gissa. Men - it aint over ´til the fat lady sings som det heter!

• Thessis77

Babynr1: Tack så jätte mycket för välkomnandet! Ja, altså det är lite konstigt med den där dippen idag. Jag var liksom ute lite igårkväll och drack vin, och var hemma först 3 tiden på natten. Vanligtvis brukar min temp vara högre efter att jag varit sent ute och druckit, men förvånandsvärt nog så var den låg idag. Mätte tempen sedvanlig tid (hade ställt in väckarklockan) och då visade den alltså den temp som jag nu satt in (36,7). Sov ett par timmar till och då visade tempen 37,1. Tror den första tiden är mer pålitlig dock. Vad tror ni?

• blingring

Tråkigt Mala78! Men skönt ändå att få hjälp med stimulering och ordentliga undersökningar. Hoppas verkligen att de skall ge resultat, SNABBT! Kramar

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*