• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Jag tror minsann att både Mamma Hela o Blingring för göra lyckostarna sällskap snart....
    Jessica 26 och ni andra: Vad kostar det att ha VIP på FF?

Idag har jag haft jätteont med kramper i magen och det är antingen mens eller ÄL (fast det känns som mens) som är i antågande. Hoppas så att det är så, så att jag vet att kroppen kommit igång igen......

Kram till er alla!

• Jessica26

Fru JD jag kommer inte ihåg och nu hittar jag det inte.
    Men jag tror att jag betalade 160:- för 90 dagar om jag inte har helt fel för mig..

Men det ska finnas en flik någonstans på ff där det står vad det kostar

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Jessica26

Äntligen fick jag + på ÄL testet

Nu vet jag att BIM är rätt på listan

• Jessica26

Fru JD under ordering info finns priset. 16,95 dollar för 90 dagar alltså ca 160:-

• MammaHela

Jag tycker verkligen att det är värt 160 kr för att få VIP i 90 dagar, det ger så mycket mer att ha VIP

Stolt mamma till 2 busfrön
  • Jessica26

MammaHela vad bra att du kom in och sa det...
    Jag har ju som sagt inte vart medlem utan VIP så jag har inget att jämföra med

Hur mår du annars idag Skrattande

• Fru JD

Tack, då ska jag också ha VIP sedan, när min gratis-period är ute.......

• blingring

Tack, Fru JD, ja jag hoppas det Hoppas din kropp är på banan strax, nu.

Jag betalade 123 kr för VIP i 90 dagar när jag förlängde i augist. Det är det absolut värt, tycker jag!

Härligt Jessica26!

• Pezon

Jag har ju inte tempat en hel månad plus att jag kom igång för sent för att kolla flytningarna. Tror dock att vi tajmade in ÄL ganska bra sist och inväntar mensen nu, som fortfarande inte kommit. Igår hade jag den karaktäristiska huvudvärken jag har strax innan... och trodde mensen skulle komma idag. Men icke. Temp ligger kvar på samma nivå sen jag började i torsdags.. Hmmm. Undra vad detta kan innebära

Det är kul att vara med att läsa vad alla skriver, för jag får svar på en massa av mina funderingar och frågor automatiskt som om jag ska vara VIP när gratistiden är ute.
    Tack för att ni delar med er!
    Hej så länge

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*