• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • lovefool

ingen skillnad om jag tar bort från dagarna 10-13 heller,tror det har med mina "cp" att göra.. Hmm det lät skumt och skriva men ni vet vad jag talar om...

tackar igen för alla era svar.. ni gör så man verkligen får mer kött på bena..

dags o sova nu.. och MammaHela en stor lyckönskningskram till dig imorgon.

sist men inte minst Välkommen Ofir1!

• Brodsmulan

Ofir.. inte behöver du vara sist för det, du tycker jag du kan placera dig högst upp.. den vi hoppas mest på

• blingring

Precis, lovefool! Det är därför jag med får streckat. Har du VIP? Om du går på "analysis" o väljer interpretation så står de oftast längst ner vad det beror på, om de inte är fler saker. Har du provat det?

• Ofir1

Tack för alla välkommnande *ler och känner mej som hemma*

Nja, jag får nog hålla mej till min plats ett tag till. Men jag hoppas att det ordnar sig snart. Jag har funderat lite på om jag kan haft äl nu??? Min temp har inte ökat så mkt men jag är väldigt osäker på hur bra den stämmer. Pratade (skällde på sambon) och satte mej nämligen upp i sömnen precis innan jag tempade. Sen sov jag nästan när jag tempade också och vet inte hur länge jag hade den inne (½ min kanske?).
    Får se i morgon Jag vill ha ett svar från min kära kropp!

• mala78

Grattis Ditten! Gud vad roligt.
    MammaHela, misstänker att jag får gratta dig också snart.
    Jag vill också bli gravid!
    kramar

• Snice

Väntar fortfarande på ÄL... *deppig och smågalen*

Välkommen hit Ofir!

Gonatt tjejer!

• Pezon

Ingenting stämmer visst längre... Antingen är det inbillning, eller så är det något på riktigt.
    Jag har alltid haft oregelbundet. Dock, det som varit regelbundet är att när mellanblödningarna sätter igång så kommer alltid mensen i direkt samband med dem. Och nu var det flera dagar sen...
    Kände ett stick i magen i måndags och strax efter det en början till mensvärk, men icke. Fortfarande ingen mens på G, dock en lätt illamåendekänsla...

Kanske otroligt osmart att dricka vin ikväll...
    Vi får väl se. Jag väntar nog ett par dagar till innan jag testar..
    Kram o hej

• Snice

Gomorron! Idag är jag uppe tidigt igen (ska på kurs)! Min temp var ganska låg så nu kanske äntligen ÄL är på G?!! Vi får väl se...

Va spännande Pezon! Hojta så snart du testar!!

MammaHela: jag kommer logga in med spänning i e.m för att se hur din temp är och om du testat! Jag såg också ett svagt streck på ditt test!

• Snice

Just ja... välkommen Magda84! Kul att du fått ÄL nu!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*