• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • myliten

Först: Tack Babynr1 för din kurvgenomgång igår! Imponerande! Och jag räknar med Äl dag 20, eftersom ÄL-testet var pos dag 19.

Ofir - dagens temp fortsatt hög! Hur mår du? Några känningar?

Snice - vad mörtigt att snåla in på krysset! Kan det vara för att det är få temperaturer före? Såg också att tempen generellt är lägre denna cykel än tidigare. Bytt termometer?

Välkommen duntoffla!

• Hs Bobbo

Hej allihop, känner att jag inte är inne här så mycket nu. Jag har flyttat till www.familjeliv.se/Forum-2-16/m13713253.html, kom gärna in dit när ni plussar! För det skall ni väl göra allihop snarast möjligt hoppas jag! Stora lycka till kramar!!

• fealin

Tack Jessica26 för den söta pussmunnen.. Din temp är ju jättehög
    Jag hoppas att tempen höjs imorgon. Maken blev lite förvånad när jag imorse sa att vi fick jobba lite till...hehe

• Brodsmulan
    ofir.. det ser bra ut girl Skrattande alltså själva äl mot förra kurvan är ju ganska lika med 3 liknande tempar innan höjningen.. och då hade du 11dpo.. nu står du på 13dpo.. spännande
    Carpe diem.. man vet aldrig vad morgondagen innebär..
  • Jessica26
    Fealin ja han blev väl inte ledsen kan jag tänka

Ja min temp är väldigt hög faktiskt. Jag bytte ju termometer första dagen denna cykel till en rikt BBD temp.
    Kan ju bero på det men tempen är ju också väldigt låg innan äL så glappet ner till coverline är ju ganska stort

Myliten din temp gör ungefär som min gjord. En "fall back and rice" Så du kan mycket väl haft äl bara det att det tar längre tid för krysset att komma. Om nu din temp stiger vill säga
    Jag fick mitt kryss på 5 DPO denna månad och förra månaden kom det på 6 DPO så håll ut vänen så kommer det säkert.
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • KEK

Hej på er alla det är ingen ordning alls på min temp denna månad och de beroer på förkylning och mkt störd nattsömn (min lilla kille är sjuk) så jag får lita på flytningarna och äl-testerna denna gång.

• snöstjärna

Inga mer flytningar eller blödningar alls. Nada.
    Minus på stickan. Så ja kanske mensen kommer i dag eller i morgon i alla fall då.

Hemma i dag, migrän igen.  Så tempen vet jag inte hur tillförlitlig den e...

Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Jozie

jag kunde inte hålla händerna i styr igår så jag tog ett test och det blev ett minus så jag går bara och väntar på att mensen ska dyka upp när som helst... tempen sjönk igen också.

En ängel går vid min sida...
  • äppelblomman

skrattigtjej - Lycka till hos gyn idag!
    snice - Krysset kommer säkert tillbaka! FF blev kanske bara ställd av att tempen inte steg idag.
    Ofir1 - Håller med de andra, jättefin kurva!
    Duntoffla - Välkommen!
    missK - Spotting borta idag, det är väl positivt? Tyvärr verkar tempen gjort en rejäl dip idag..
    fealin - Har tyvärr inget bra råd men håller tummarna för att du haft ÄL. Kram!
    Thessis77 - Trist. Men ge inte upp för tidigt!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*