• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA

tempen steg ytterliggare idag! Hoppas den håller sig uppe nu! bim-2 idag...

• Jessica26

Håller tummarna Magda

Jozfein det är tyvärr bara att vänta och se vad som händer.... Men jag hoppas fortfarande det hoppas jag att du vet.

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Fru JD

Tack Fealin: Vi försöker hålla ut. Det går rätt så bra, men jag tror vi började i senaste laget.... Tyvärr så har vi fått tråkiga besked angående en nära anhörig så det är väl lite upp och ner med lusten till BD. Nåja, jag försöker tänka att i så fall kommer det en ny månad och starkvinsglögg är ju inte fel det heller

• fealin

Fru JD: Tråkigt med tråkiga besked. Hoppas att det ordnar sig.
    Varför tror du att ni började försent? Tror du att du hade äl dag 13? Jag är beredd att hålla med dig. Just December är nog den månaden man kan tänka sig att vara icke-gravid..
    Om vi väntar med o plussa till nästa månad hinner vi med glögg till lucia..

• äppelblomman

FruJD - Låter som det här lite kämpigt hos dig? Inte kul. Dock verkar du vara en positiv person, som tar det på rätt sätt. Starkvinsglögg är gott och det lär det nog bli för mig med i december. Kram!

• Jessica26

Fru JD många kramar till dig
    Hoppas att allt löser sig till det bästa

((((((((((kram))))))))))

• Thessis77

Jag är en svag månniska. Kunde ju inte låta bli att testa idag, fast jag hade lovat mig själv att inte göra det. Och minus blev det ju självklart. Tesade med ett jättekänsligt test, så jag tror nog det var slut på hoppet för denna gång. Är jätte besviken och deppig och arg på mig själv för att jag är så karaktärssvag. Hoppas nu bara att tanten kommer snart så man kan börja om från början, hur jobbigt det än låter. men tack äppelblomman, fealin och alla andra som tröstat mig! Ni är guld värda allesammans! Återkommer på kvällskvisten för att kolla på kurvor.

• Fru JD

Fealin och Äppelblomma: Tack för era gulliga kommentarer!! Jag blir jätteglad, när jag läser.. Nej, jag tror inte att jag haft ÄL redan, men om den skulle komma redan imorgon så ville jag ha haft BD varje dag under hela mitt "fertila fönster". Jag kommer nog ha svårt att tempa nu precis efter ÄL också, eftersom vi är tvungna att åka iväg tilll min mans familj hastigt och (o)lustigt.. De bor utomlands, så jag vågar inte räkna med att tempningen kommer att fungera perfekt. Jag stjäl till mig lite tid här på jobbet nu. Kommer in senare och kollar era kurvor!!

• Fru JD

Jessica: TACK!! Jag är inte värst drabbad utan min man, men det påverkar ju oss båda förstås. Vilka fina hjärtan o grejer du har i dina meddelanden!!

• Jessica26

Fru JD är man plusmedlem så har man fått såna fina saker nu

Här är lite exempel

Jättefina saker tycker jag

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*