• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • myliten

Vad trist MissK, Jozfein och Thessis77 med minus ! (även om jag var med om många negativa test innan jag testade + först BIM +5 häromsistens..)

Jessica26: aha - ser likheten! Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det.

Spännande, spännande, Ofir och Magda84!

Var hos gyn idag och fick omdömet "här ser allt normalt ut så det är bara att hem och kramas". Väldigt glad för det!

• myliten

Blingring - japp, i Gamla stan (barnmorskemottagningen) - hur visste du det

• Thessis77

Ofir1: åÅå, det ser bar bättre ut hela tiden med din kurva!

MissK: Vet inte vad jag ska säga annat än att jag vet hur det känns. Jävla negativa pisspinnar.

Magda: ser ju bara helt super ut! Håller tummarna upp!

Jozfein: precis som Fru JD konstaterar så önskar jag också plus till er alla som varit så nära engång och förlorat så mycket.

Snice: hmmm. Skumt med att krysset försvunnit men hoppet är inte ute än! Tycker ni ska mysa vidare, inte ens tempmetoden är ju bombsäker när det gäller att spana in äl och jag har märkt att till och med små höjningar i tempen kan ha varit just den där dagen-efter-äl-höjningen!

Äppelblomman: förstår inte varför ditt kryss är sträckat?? Helt klart som vatten att äl var då den är utsatt på kurvan ju. Usch, nu går du in i den här jobbiga vänta-på-bim-perioden.... Men jag håller tummarna för dig och hoppas tiden går fort!

Myliten: I väntan på det röda krysset.... Jag hoppas verkligen att det går för mig som det gick för dig när det gäller plussandet, dvs att det helt enkelt är så att plusset inte syns förrän om en vecka eller så.... Men tvivlar.... Kul att det gick bra hos gyn och att allt ser bra ut. Det är en ypperlig bröjan till det nya försöket! *kram*

Babynr1: Uppåt är alltid bättre än neråt!!!! Varför en vit boll och inte en blå? Men äl handlar det ju nog om i allafall med tanke på OPK-plkussen!

fealin: lugnet före stormen ser det ut som. Bra att ni myser på, är säkert på att tempen skjuter i höjden de närmaste dagarna!

FruJD: samma kommentar som till fealin gäller säkert också för dig! Bara att rulla runt i sänghalmen så blir det nog bra! Ska bli kul att se när ni får det röda krysset på era kurvor!

Slutligen: beklagar massor alla oönskade tantbesök och önskar er alla massor av lycka till i nästa omgång!!!

Återkommer i helgen efter min arbetsresa (men kanske jag hinner komma in och kika på nyheter i ngt skede, hihi). Nu ska jag ta en cider och deppa över mitt negativa test. Det är i alla fall skönt att kunna skriva av sig här och få så mycket stöd och uppmuntran av er alla!

• MagdaA

tack för alla tummar! kan behövas! längtar faktist till tempningen i morgon! Hoppas den inte sjunker bara...

• Havssol

Hallå alla underbara tjejer!
    I'm Back för en dag, saknar er så mycket!
    Håller på att bygga om så internet är nedlagt men springer över till en av grannarna när behovet blir för stort.
    Kan omöjligt läsa i kapp vad som har hänt men nu ska jag snabbt spana in alla som ligger nära BIM, kommer snart med kommentarer.
    Är det någon ny plussare? I så fall Grattis! Jag har en känsla av att det kommer att rasa in pluss nu igen!
    Snart tillbaka......

• Jessica26

Havssol jag väntar med spänning på en kommentar om jag får någon

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Havssol

Ok, här kommer lite analyser från mig:

Ofir, Ofir:Din kurva ser helt strålande ut och det känns som att det där blir ett pluss tycker jag, kramar mina tummar hårt, hårt!
    MissK: Vad trist att tempen går nedåt, spottings & minus på testet men man vet aldrig, hang in there tiger!

Magda84: My goood vilken lovande kurva, lutar åt pluss för dig också tror jag och guuud vad jag håller mina tummar för er gumman!
    Jozefin & Tessis77: Fy vad tråkigt med minus men ge inte upp, ni kan ju vara låg hormonare, hoppas, hoppas!
    Snice min snice: Man kan ha Äl utan att få utslag på testerna så ligg i . Dessutom tycker jag att det ser ut som att du haft en tidig Äl och därför hoppas jag på att det är en inpl. dipp du har och att det sen blir ett stort fett pluss på testet!

Jam: Hej gumman! Sista gången du tempade såg det ju högt och bra ut, du vet att du har alla mina tummar, jag har en känsla av att du ska plussa den här månaden bara så att du vet. Stora kramar till dig min vän!

Till er andra:Jag hoppas så himla mycket att vi alla ska få plussa snart och jag håller mina tummar för er alla, bara så att ni vet! Stora stora kramar från mig

• Havssol
    Jessika26:Oj vilken häftig kurva du har, hoppas verkligen att det är din tur nu gumman, det skulle ju vara helt suveränt om ni kunde få ett pluss på tisdag så det sprider lite ljus över den tunga dagen. Kramar dig jätte jätte hårt (mina tummar också)
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*