Ok, här kommer lite analyser från mig:
Ofir, Ofir:Din kurva ser helt strålande ut och det känns som att det där blir ett pluss tycker jag, kramar mina tummar hårt, hårt!
MissK: Vad trist att tempen går nedåt, spottings & minus på testet men man vet aldrig, hang in there tiger!
Magda84: My goood vilken lovande kurva, lutar åt pluss för dig också tror jag och guuud vad jag håller mina tummar för er gumman!
Jozefin & Tessis77: Fy vad tråkigt med minus men ge inte upp, ni kan ju vara låg hormonare, hoppas, hoppas!
Snice min snice: Man kan ha Äl utan att få utslag på testerna så ligg i
. Dessutom tycker jag att det ser ut som att du haft en tidig Äl och därför hoppas jag på att det är en inpl. dipp du har och att det sen blir ett stort fett pluss på testet!
Jam: Hej gumman! Sista gången du tempade såg det ju högt och bra ut, du vet att du har alla mina tummar, jag har en känsla av att du ska plussa den här månaden bara så att du vet. Stora kramar till dig min vän!
Till er andra:
Jag hoppas så himla mycket att vi alla ska få plussa snart och jag håller mina tummar för er alla, bara så att ni vet! Stora stora kramar från mig