Åh va tråkigt Miss K!
Kram till dig! Lova att du kommer och rapporterar till oss även fast du inte ska tempa!!
babynr1- Ja omöjligt är det inte med ÄL någon dag senare än testet visar! Men mest troligt skedde den nog ändå igår eller kanske iförrgår! Hoppas det! Jag hade min teori bara för att tempen inte gått upp så mycket ännu...
pilsa- Ju fler kurvor man får in i FF desto mer drar programmet slutsatser om just din kropp, dina cykler, symtom osv. Och de röda rutorna markerar ju de dagar som FF antar att du får mens baserat på info från tidigare cykler! Lika är det med de gröna rutorna som markerar dina fertila dagar. Programmet gör allt för att kunna anlysera så exakt som möjligt!
Det var en rejäl tempökning idag. Kan ju bero på flera saker precis som Babynr1 säger. Att du sovit dåligt/konstigt, att rummet är kallare än vanligt m.m Hade jag varit dig så hade jag nog tagit bort dagens temp eller kryssat i "discarded" så att den inte ska räknas, för det kommer bli svårt längre fram tror jag med en så hög temp i början. Med att räkna ut coverline kring ÄL-tider. Så hög temp drar ju upp snittet och då kanske inte programmet förstår när din egentliga ÄL sker!
äppelblomman- kan du inte fylla i lite EW flytningar dagarna innan krysset (de dagar du vet att det var så). Kanske blir det heldraget då?!