• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Snice - Nu stiger det igen!

myliten - Nu blev dipen tydligare..

• MagdaA

hur gör man när man vill välja vilka kurvor som ska synas i länken?

• myliten

Magda84: Gå in på sharing - home page set up. Långt ned på sidan finns rubriken "published charts". De du vill ska synas i länken ska ligga i rutan "selected charts"

• myliten

äppelblomman: DPO12 idag. Hur mår du? Några känningar?

• MagdaA

myliten. okej, men hur får man dom dit? är det bara att skriva dom där?

• KEK

Snice - en liten hypotes bara - kanske det var så att du hade äl dag 18 och att spottingen du fick 8 dar efter det var pga implantation - vad tror du?

Själv är jag ganska säker på att jag hade äl i måndags - vi får se hur ff väljer att göra med mina konstiga temperaturer.

• äppelblomman

magda84 - Ta "save" längst ner på sidan.

myliten - Allmänt PMS-humör.. Huvudvärk och mol i mage och rygg, brösten rejält ömma men det var de senast också. Vet inte om något känns annorlunda direkt. Stickande känsla i magen ibland bara.

• MagdaA

finns inget "save" längst ner på sidan. blir arg nu! alla kurvor (tom en) står under "Selected charts" men bara en syns i fönstret! *Moorrrr*

• myliten

Magda84 - hm, vet inte riktigt. Har du provat "save settings", strax ovanför?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*