Heeej!! Så är man tillbaka. Jag har haft det (efter omständigheterna) bra. Tack Fealin o Äppelblomma o Snice! Jag har saknat er med och alla andra goa tjejer härinne. MIn kurva är lite konstig för jag har inte riktigt kunna tempa som vanligt.
Nu ska jag ta mig en titt på er som ligger överst på listan. (Det är FANTASTISKT vad mycket som skrivits härinne, förresten!)
Jessica26 först o främst: Hur är det med dig?? Blöder du något mer??
Snice: Vad tråkigt med mens, men ett stort GRATTIS till en snygg och behändig 30-dagarskurva!!
Äppelblomman: Åh, vad spännande!! Hur känner du dig? (det kanske du redan har skrivit ngnstans men jag oooorkar bara inte läsa igenom allt så där noga just idag.. )NÅväl, det känns som om morgondagens temp känns väldigt viktig för din kurva, eller hur?
Myliten: Vilken snygg kurva? Vilken taskig make, att ta glädjen ifrån dig på det sättet genom att också må illa
Men du kanske mår illa ff och det har gått över på honom.. ?? Jag hoppas det!
Jakey: Med tanke på din senaste LF så återstår lite väntan för dig...
Babynr1: Ja din kurva skiljer sig verkligen från din förra!! Snart får du svar på om det är det efterlängtade plusset som gör skillnaden..
Fealin: Min vän o vapendragare - Vi hade ÄL på samma dag, upptäckte jag nu.. Åh vad detta är spännande! Jag hoppas på oss!
En stor kram till alla goa kämparinnor!!