• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ankiz

Pezon: Wow! Grattis, så kul! Vad plus det är i den här tråden!!!

Ofir: När jag väntade sonen gick min temp upp och ner efter att jag plussat, så den behöver inte hålla sig hög. Hoppas på att du snart får ett plus på stickan!

• Havssol

Alltså hur häftigt är inte detta, V*A*R*J*E* gång jag loggar in så har vi ett nytt pluss. Hoppas att det fortsätter så här så får vi snart stänga tråden eftersom alla är gravida!

SkrattandeSuper grattis till dig här också Pezon! Helt underbart gumman! Kramar Skrattande

• MagdaA

Ofir: du hade en lite knepig kurva! Har du alltid haft så långa cyklar?

• Ofir1

Pezon: Grattis!!! Säger det igen; sjuk vad många pluss som kommer nu! Hur härligt som helst
    Det kommer väl bli helt tomt i tråden snart:-P

Ankiz: Det låter ju positivt. Men jag har ju inte särskillt hög temp överhuvudtaget? Sett att de flesta ligger runt 37,0 medans jag ligger vid 36,2-36,4..
    Jag hoppas jag med

• Havssol

Nej ni brudar. Nu är det dags för sista svängen i barnagörandet för den här gången för oss, sov gott eller vad ni nu har för planer Vi ses i morgon!

• Ankiz

Ofir: Det tror jag inte spelar någon roll. Men du har ju haft ÄL eftersom du fick stegring på ÄL-test. Då borde ju mensen ha kommit... Det är ju 24 dagar sedan det! Gör ett nytt test och om det är neg, så skulle jag nog ha ringt BM och hört.

Mensvärk hade jag under hela graviditeten!

• Ofir1

Magda84: Ja visst är den knepig .
    Jag slutade med p-piller den sista januari och efter det har cyklarna varit så här:
    62 - troligen äl
    55 - troligen äl (tempat)
    39 - troligen äl (tempat)
    37 - ingen äl (tempat)
    Idag på 44 och kommer förmodligen bli mer...

• MammaHela

Ofir:
    Men Viggo så fick jag inte plus förräns på BIM +4 (alltså 18 DPO) och det var med Clearblue, så jag tycker nog att du ska testa igen.

Stolt mamma till 2 busfrön
  • Snice

pilsa- säkert är ÄL på G! Jag hoppas ni fick till det efter gnabbandet!

Ofir- klart du ska testa igen! Låter ju himla konstigt att du fick + på ÄL-testet men fortfarande ingen mens....

Pezon- STORT grattis!!!! Wow!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*