• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Havssol

Snican: Lutar mot äl för dig idag vá?! Hoppas ni vet vad ni ska göra
    Pezon: Om BIM e i dag så ser det väldigt lovande ut för dig med gumman!
    Jakey: Ingen tvekan om äl där inte, snyggt kryss!
    lovefool: Jag tror att du har streckat kryss eftersom du har så många eggy dagar

Pilsa: Oh la, laaa vilken äl dipp skulle jag tro!Skrattande

Till alla er andra sju sovare säger jag bara G*O*D*M*O*R*G*O*N!!

Själv fick jag ingen stegring igår så nu hoppas jag att tempen stiger i morgon också!

• Pezon

Vill också säga GRATTIS till MammaHela!!

Min mens är fortfarande inte på gång, som det verkar
    Kan någon svara på om tempen påverkas av att jag drack vin igår? Är det någon som har erfarenhet av det?

• Havssol

Härlig pezon! Ang vinet så vet jag att när jag druckit mycet kvällen innan så e min temp högre men inte annars, tror det kan va individuellt, du vet hur många timmar det gått, vad för slags förbränning man har etc. Hur som helst så hoppas jag på dig!♥

• Havssol

alltså vad jag menar e att när jag druckit MYCKET kvällen innan, om det bara e några glas vin märks ingen skillnad på min temp.

• Pezon

Havssol: Det ska väl eg. stå vilken dag som helst. Jag trodde för några dagar sen och det var tydligen fel...
    Vi firade av en tjej som ska sluta och det blev några glas, så lite berusad blev jag även om det inte var MYCKET...

Snicegirl: Har bestämt att testa på lördag om den inte kommit innan. Vi ska på bröllop och det skulle kännas bra att inte dricka en massa om det nu skulle finnas något litet därinne

• Jessica26
    Grattis MammaHela

När är det min tur då

Blir ju riktigt avis på alla som kommer in plussar juGenerad

Men jag hade nog ÄL igår iallafall
    Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Havssol

Jessaica26: Din tur kommer snart, snygg temp höjning!

Pezon: Tror inte att tempen påverkas efter en kväll med tjejerna Hoppas du inte får dricka på lördag för att någon har flyttat in i din mage, håller tummarna fram till måndag för dig!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*