• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

Havssol: Jag försöker ju fortfarande lära mig att läsa kurvor. Har du haft äl nyligen eller har du nu?
    Jag vet att jag bara är på dag 11 men man är ju såååå otålig..
    Men mannen och jag kört hårt varje dag nu..
    Han är överlycklig!

• Havssol
    Härligt Cotter!!
    fealin: Jag hoppas att jag haft äl, typ i tisdags, eller onsdags skulle jag tro. Bra att ni jobbar på för fullt, hang in there
  • Havssol

Cotter: Jag tycker din kurva ser lysande ut. Vad sa dom på fert?

• Cotterpin

Tja, jag kommer ju troligtvis få en blödning eftersom slemhinnan tydde på det men något annat kunde hon inte se.

Men får jag mens så börjar jag med dubbelkur pergo i nästa vecka så det känns mest som att den kan få komma nu! Så får man en riktig chans iaf!

• Havssol

Oj vad spännande Cotter! Jag kommer verkligen att följa upp dig & hålla alla tummar jag har för att det är er tur snart! Kramar

• Havssol

Guuud vad segt FL är idag, jag hoppar in i duschen och sticker sen för att jobba men kikar in till er igen när jag kommit hem! Lycka till allihopa vart ni än är i era cyklar

• Cotterpin

Tack Havssol!
    Tyvärr har jag har väldigt lovande kurvor innan utan attd et blivit något, men hoppet brukar ju inte överge än förrän man får mens..

• Snice

God morgon!

Spanar på era kurvor...

blingring- det går upp och ner i din kurva, men fortfarande tidigt att förutspå något! Spännande!

Magda84- spikrakt uppåt! Ser annorlunda ut än förra kurvan och det kanske är ett bra tecken?!

lovefool- du håller dig kring coverline! Enl. BD hade ni mys ganska många dagar innan ÄL. Hoppas det går vägen ändå! Simmarna kan ju leva i många dygn!

äppelblomman- spikrakt uppåt för dig med! Looking good!

Havssol- JÄKLAR vad ni legat i!! Duktigt för det är ju en pärs i dessa syften! Jag tippar på ÄL dag 15!

Jessica26- ÄL dag 14? Ska bli kul att följa din kurva för vi var ju lite synkisar förra gången (och jag har följt din sen dess!)

Jakey- härligt att du fått ditt kryss!

Kollar vidare!!

• Jessica26

Snice jag har allt följt dig med ska du veta
    Du kanske hade ÄL igår eller?? Trots - på ÄL test...!!

Jag hoppas att vi har prickat nu annars ringer jag gyn vid nästa mens. Eftersom jag ahde såna problem med blödning efter förlossning så vill jag göra en ny koll. Kan ju vara en liten polyp eler nåt och därför ett ägg inte vill fästa....

Kram på er

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Snice

Fortsätter kika...

cotterpin- Lång cykel... hua! Förstår att du är less på det! Hoppas helst att du inte får mens! Men får du det så är det bra att du får dubbelkur och hoppas att ÄL inträffar mycket tidigare isåfall!

fealin- ÄL kommer säkert inom närmsta tiden! Hur långa cykler brukar du ha?

Ni andra med ÄL på väg! Följer er också med spänning!!!

Själv får jag neg. på ÄL-testen men har misstankar om att ÄL kan ha inträffat igår... Vi får väl se!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*