• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Ja, skrattig tjej, du kan börja tempa på dag 3! Är du själv säker på att du inte får ÄL? Du har pratat om PCO, är det diagnosen du fått efter undersökningar? Jag tänkte att om du börjar tempa nu så kanske du kan se vilket mönster din kropp följer! Vi kan hjälpa dig att försöka analysera!

• Babynr1

Jag blir tokig pa FF. Varfor lagger dom ut agglossning i fredags? Jag "fuskade" lite och la in temperaturer for mondag och tisdag och da raknade dom ut det sa att det var i fredags? Knappt tycker jag!

vad tycker ni?

• Babynr1

och nu kan jag inte andra tillbaka min falska temp heller. Ff later mig inte gora nagra mer andringar..Konstigt!!

• Henriks wife

FF krånglade mig för mig alldeles nyss oxå, men så loggade jag ur mig och sen in igen och då gick de bättre.....

Psst....min temp är fortfarande hög......oh vad jag hoppas.......men jag vågar inte tro

• Thessis77

Henriks wife: hade jag en sån kurva som du skulle jag vara helt sjukt hoppfull (och jag hade också testat säkert fjorton gånger vid det här laget ). Nämen det ser jätte bra ut!!

Babynr1: lite skumt; jag tror att din äl nog inte var på fredag utan antingen lördag eller idag. Tror också att ni hann bra med BD-tajmingen. Blir intressant att se din temp imorgon dock!

• Henriks wife
    Thessis77: Men jag vet att min kropp är duktig på att jävlas så därför vågar jag inte riktigt, usch jag börjar bli rädd för alla dessa minustecken på stickan
    Men om ingen mens kommer till Onsdag och tempen håller sig hög torsdag morgon så testar jag nog då
  • Thessis77

Henriks wife: jag förstår dig bra, ett minus är ju det sista man vill se. Det är nog bra att ha lite tålamod tror jag (även om jag alltså själv inte alls lever som jag lär, haha )

• Babynr1

Henriks wife - Ser bra ut. Hur lang LF har du normalt?

Thessis77 - Vad bra att du tror samma som jag
    For var det i fredags sa har vi ju inte sa bra timing pa BD och vi som tyckte att denna manad nu ska det bli +

Ska ut med hunden nu men kikar in till er lite senare och kollar kurvor!

Kram till alla

• Henriks wife
    Thessis: jag fyllde i sleep deprivel eller vad det heter, att jag fått för lite sömn.....hade juh en bakis gubbe bredvid som pratade i sömnen mm, men jag tror i allafall att jag fick 3 timmars sömn innan jag testade......men den var inte det bästa Jag kom inte i säng förresn vid 2.30 och sen tempade jag vid 06.30.
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*