• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • MagdaA
    Athena: tråkig temp-sänkning...ser kanske inte så ljust ut, men jag fortsätter hålla tummarna!

Hw: jag håller tummarna de vet du, än om det ser lite neg ut...

Ofir1: Vad är det för blått steck du har?!

Jessica26: härlig temp ökning igår! hoppas denhåller sig där! men hur var det, fick ni nte försöka denna månad?!

Thessis77: kan deva en inpl dip idag måntro?!

Snice: fin tempökning, fortsätt så!

Fru JD: ser ut att kunna vara äl på G, mys mys mys!
    Nu är jag FRU!!!
  • Thessis77

Magda: ja, man kan ju alltid hoppas på impdipp. Själv tror jag dock det har att göra med att jag tempade lite för tidigt idag. Och dessutom har jag haft en "impdipp" i typ varje cykel utan att jag blivit gravid...

• Babynr1

Det ser bra ut Magda.....! Spannande

HW - synd att tempen gick ner idag. Attans! Men sa lange inte mensen ar har sa ska man inte ta ut nagot i forskott! eller hur? Positiv in i det sista.

Mala - Skickar en stor KRAM till dig! Dumma tant. jag borjar verkligen fa nog av att se tanten overallt!

Ofir1 - Kan det vara impdipp? Det ser ju bra ut fortfarande! Jag haller tummarna. Nu ar det din tur oxa!!

Min dotter Julia - Agglossning dag 18?

Thessis77 - Bra BD timing! Sager samma som till Ofir. Kan det vara impdipp? Det skulle ju vara sa BRA!!!!!

Snice - Grattis till agglossningen. Sakert kryss dar och bra BD oxa.

Cotterpin - Ni har jobbat bra. Nar tror du sjalv att du hade agglossning? Jag tror det kan ha varit dag 19/20...kanske??

Fru JD - Nu ar det nog dags att BD sa det rycker!!

Jozfein - Jag tror din AGGlossning var i fredags. Nu ar det bara att vanta och se ifall FF satter ut ett kryss da.

BabyNr1(mig själv) - tycker att min agglossning var pa lor/eller son! Tyvarr han vi inte med BD i sondags. (vi hade oxa besok i helgen sa det var liite svart att fa till det) Men i och med att mitt OPK var negativt pa fredag morgon men positivt kl 20 pa kvallen sa tror jag anda att det hande lor el. son. pa FF kan man ju inte satta ut tiden som man fick positivt pa OPK. Tyvarr!
    Vad tror ni?

• Cotterpin

BabyNr1,
    ÄL var i lördags, kände av den då nämligen
    Min dipp dag 18 brukar jag ha innan ÄL och sedan fick jag ju inte positivt på ältestet förrän i fredags.
    Sedan känns det surt att man inte fick till det med sex i fredags.. men men.. får hoppas att någon liten simmare överlevt iaf.

• Jessica26

Magda helt rätt.
    Du kan ju se på vår BD att vi har ju inte direkt försökt

Nä vi måste vänta till efter den 19 december. Då vet jag ju också vad som ligger i min livmoder och stör.

Kram på er

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Korpan

Nu syns det både snyggt och tydligt Cotterpin!

• MagdaA

Jessica: ligger och stör?! skönt att du verkar ha äl direkt efter mf iaf!

Nu är jag FRU!!!
  • Babynr1

Cotterpin - OK da var min chansning ganska nara anda?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*