• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Ofir1

Duntoffla - Tack för komentaren

Magda84 - Mitt streck är blått eftersom jag har satt dit det själv (inte FF). FF ville nämligen inte sammarbeta med mej när det gäller den rätta äl dagen. Är 99.999% säker på att jag hade äl CD 16 pga av vulet och mina alltid starka symptom.
    Vill hellre ha ett rött streck så att man får den andra lijen också.. Men inte så mkt att göra åt när man inte tempar ordentligt innan.

Babynr1 - Nja, det ser ju så ut. Men den tempen är temp corrad. Så den är nog inte riktigt att lite på..tyvärr.
    Men hoppas ändå att det ska vara vår månad denna gång.

• Ofir1

Kram föresten till er som fått mens eller som tror att mans är på g.

• Ofir1

Korpan - Oj, vilken spännande kurva Hoppas att det neg testet inte betyder något. Du är väl bara på dpo 10? Då kan det mycket väl vara för tidigt.
    Hoppas att din fina kurva resulterar i +!!

• Korpan

tack flickor! litte hopp skadar aldrig! *kramas med alla som vill*

• Henriks wife

Va goa ni är tjejer, tack för all stöttning.....

Gubben var så lessen i morse han försöker sätta sig in i det hela, men han ska få en present när han kommer, en fin julskjorta med slips

• Henriks wife

Och ja, just det, denna gången känner jag mig inte lika depp över att mensen är på g efetrsom jag vet att den är på g, förra månaden väntade jag med tabletter till efter BIM och då tog det längre tid innan mensen kom och vi kunde starta upp nästa försök....nu slipper jag det orosmomentet och det är jag super glad för

• Fru JD

Thessis77: Jag hade tagit den första tempen eftersom du då ändå sovit innan. Det blir liksom mer rätt än att ta den senare då du varit uppe.. Men det är jag det... Hoppas att din kurva vänder upp nu!

• Thessis77

Fru JD: TACK för ditt svar! Jag har väntat på en kommentar hela dagen JAg håller nog med dig gällande att den första tempen torde vara mer rätt. Jag är inte heller ännu så orolig för att tempen sjönk eftersom det är läääänge till BIM ännu! Tror nog att tempen höjs imorgon igen. Det har hänt förut!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*