• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

om en stund drar jag på spa till tylesand med syrran,ska bli sååååå skönt,tar inte med mig tempen,för jag kommer inte tempa rätt tid ändå,kanske dumt,men jag vill bara njuta av denna trippen.
    har sådan huvudvärk bara,hoppas den försvinner.

Grattis Lovefool=)

kram alla=)

• Fru JD

Ha det så gott Pilsa och hälsa Perra om du springer på honom!

• pilsa

hihih,ja det ska jag göra=)
    men den chansen är väl liiiten tyvärr,men det hade varit kul.

• Thessis77

Tack Babynr1! Du ser ut att ha äl i dagarna eller...? Nå, man kan väl aldrig mysa för mycket

• Babynr1

Thessis77 - Ja jag har nog det Forhoppningsvis..Skulle onska att det var pa tisdag! Har besok i helgen.

• Babynr1

LOvefool - Haller tummarna och GRATTIS Till plus!!!!!!!

• Duntoffla

Hej alla goa donnor!

Athena och Mala- håller tummarna för att mensen INTE kommer och att det blir lite plus här i tråden igen. Flört

Snice- Hoppas att du får en stegring imorgon. Ni har ju legat i bra i alla fall!

FruJD- visst är det segt att vänta på ÄL. Jag vill bara att min efterlängtade mens ska vara över nu. Jag får börja ÄL-testa nästa helg.

Pilsa- ha en supermysig weekend!

Henriks Wife och Magda- det ser lovande ut för er!

Nu är det tortillas och bönchili som lockar.

Ha en bra helg tjejer!

kram

Que Vivra verra- den som lever får se
  • Henriks wife

Babynr1:

Ja ni känningar?!

Ont i nedre delen av magen, speciellt när jag kissar, väldans trött hela tiden osså har jag vita, krämiga flytningar, men allt detta kan juh tyda på mens oxå så man vet juh aldrig....har inga större förhoppningar tror det kan vara hormontabletter som ställer till det oxå bara att vänta tills den 29:e och se

Om man är utomlands, hur gör man då med tiden???? Ska till SriLanka nu i Dec där de är 4 ½ timme före oss och vill juh kunna tempa för att se om det är någon skillnad från förra månaden.

• Snice

Babynr1- Hoppas din ÄL kommer strax! Det är så jobbigt att vänta och inte veta exakt vilken dag... Att din man är varm på morgonen gör nog inget. Det är nog den extra starka värmen från heta bad och bad och bastu som inte är bra!

Henriks wife- Hoppas du har gravidkänningar och inte känningar p.g.a hormonintag! Ang. tempningen under vistelse utomlands vet jag inte riktigt hur man ska tänka... men om du kommer i säng vettig tid (lokal tid) så borde du kunna tempa samma tid som nu fast lokal tid. Eller nån annan som vet?!

Min temp höjde sig idag! Hoppas det är en höjning som består (och stiger ordentligt) nu!! Igår var mina flytningar vattniga på f.m (säkert blandat med mysrester). På e.m ändrade de konsistens och blev krämiga! Så min teori är att ÄL måste skett nån gång mellan torsdag och fredag, ev. fredagmorgon. Jag hade molande värk (förmodad ÄL-värk) båda dagarna. Vad tror ni?!

Nu ska jag till jobbet! Ha en skön dag!!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*