• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Babynr1

Tack PILSA! Jag hoppas ni lyckas snart oxa! Jag ar sa glad att jag gick..fick fraga om allt som spotting och sa och det behovde jag inte oroa mig for men det ar skont att fa svar pa alla "dumma" fragar.

• Babynr1

Johto - nej han sa inget om FF. Han sa bara att nu har jag ju tempat ett tag och vet ungefar nar min agglossning ar sa det sa han dag 9, 11 13 osv.....blir bra i tajmingen och forr eller senare sa prickar man ratt. Det spelar ingen roll att jag har lite ojam langd pa kurvorna och sa. Det han inte gillade ar att man blir besatt lite av att tempa och tyckte att det ar bra att gora det sa man vet men har man ett ganska jamnt monster sa behover man inte fortsatta hela tiden..

• pilsa

Babynr1,tycker du fick träffa en väldigt klok läkare,tror att han har rätt i det han säger.

• johto

Pilsa: Nej det är den känslan jag fått också. Av läkare alltså. Han har ju rätt. Man tempar ju för att se ett mänster och lära känna sin kropp.

• pilsa

johto,ja,men jag känner då inte min,man kan ju undra om jag har ägglossning överhuvud taget.
    2 kurvor i rad nu har jag fått jätte låg temp efter förmodad äl,vad sjutton kan det betyda?
    önskar att någon kunde svara på det.

• Jozie

åh, vad störigt mitt vip medlemsskap gick ut idag och jag vet inte om jag orkar förnya innan jag vet att mensen kommer eller inte...hur brukar ni andra göra?

Tack till er som håller tummarna! Det värmer otroligt mycket!

Kramar till min dotter Julia!!

En ängel går vid min sida...
  • äppelblomman

Babynr1 - Härligt att besöket kändes så positivt! Verkade vara en förnuftig läkare ni mötte, som tog er på allvar men ändå sa sin åsikt på ett bra vis. Lycka till nu då!

• HaltaLotta
    babynr1----> Åh, vad kul att det gick bra hos doktorn! Och skönt öven för mig att höra att man räknar från sist man var gravid, vilket innebär då att jag egentligen inte alls är på försök nr 14 nu utan "bara" på 6:e försöket! känns ju liiiite bättre!
    - d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • HaltaLotta
    Ville bara bjuda alla på en sajber-lussebulle!  Ni som behöver, ta 2!!!!

Är glad att Snice fick hit mig till tråden, ni är enna goa och trevliga tjejer ni! Ser dock inte fram emot att stanna så länge här och det hoppas jag ingen av er gör!
  • HaltaLotta

Ursäkta, glömde skriva att mitt förra inlägg är ganska så OT !

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*