• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • min dotter Julia

Snice, ja massa kloka o Oklaka planer har ja på dag 1 och dag 2 börjar ja acceptera, så ja är lite mer seeeen dragen kramisar

• Fru JD

Thessis77: Näe, vad trist. Jag blir så ledsen för allas vår skull när det visar sig att det ska vara så svårt att få till det!! En stor kram till dig!

Snice: Nu blir jag verkligen ledsen!! Vad tråkigt! Jag hade hoppats så för dig, det hoppas jag att du vet?!!! Massor av kramar och du, vi får följas åt en bit till längs denna stundtals ganska jobbiga väg..

MdJ: Du också!! Vad är detta?? Hoppas att det känns bättre snart!

Babynr1, Cotterpin och Jozfein: Nu får vi hoppas på er istället! Hur känner ni er? (Förlåt om jag missat att läsa, men jag är så trött och ska lägga mig snart)

• min dotter Julia

Fru JD
    ja de undrar ja med... ja o alla andra borde fått plus för längesedan... suck.. Hur går de för dig? hur mår du?!

• Fru JD

Alla: Jag ska kolla lite mer noga på kurvor och så imorgon. Nu går ögonen i kors och jag ska försöka flytta mig ifrån datorn.

Pilsa: BD kan ju också betyda BANANA DANCE läste jag någonstans

Ottisen: En lussebulle kan aldrig vara OT... Tack!

• Snice

Fru JD- min pärla!! Tack för dina värmande ord! Nu ska jag hoppas för dig istället! Fast helst hade jag velat gå vidare tillsammans med dig! *kram*

Just ja, Ottisen! Lussebullar är aldrig fel i dessa tider! Kul att du tycker om att jag fick med dig i denna tråden! Nu ska vi hoppas vi plussar tillsammans! BIM nästan samtidigt....

Nu ska jag kolla lite kurvor... Har inte orkat på några dagar! Man gräver lätt ner sig i sina egna bekymmer....

• Snice

Undrar hur det går för Henriks wife? Hon är bortrest ett tag väl så vi får nog inte veta på ett tag!

Babynr1- Tempökningen idag betyder ju att det inte är kört ännu trots dina spottings... Håller tummarna HÅRT! När du var till gyn- tittade han med vul? Såg han då om mensen var på G? eller var det bara samtal?

Cotterpin- va tråkigt med sänkningen idag... Hoppas tempen stiger mycket igen imorgon!!

Jozfein- jag tycker din kurva ser lovande ut!

Fru JD- vad fick du för spotting igår?! KAN det vara en nidblödning? Hoooooopas!!

äppelblomman- vad är det för skum kurva du har den här gången?!! Har du haft ÄL-känningar? Hmmmm....

fealin- Ni har prickat in ÄL bra!

Duntoffla- imorgon eller på fredag får du nog ditt kryss!!! Bra jobbat med myset!

pilsa- vad jobbigt med din temp som inte samarbetar med dig! Hoppas verkligen du hade Äl den dagen som FF nu satt ut kryss....

Det får vara allt från mig för denna gången... är rätt trött och ska i säng strax!!

• pilsa

Tack för dina ord Snice,jag med all säkerhet tror jag på det,allt stämnde ju oxå.
    nu är det bara att väääääääänta.

kram:)

• Duntoffla
    Snice- tack för titten på min kurva. Om tempen stiger imorgon så får jag mitt kryss då ( har redan smygkikat Generad) Ja, vi har legat i rätt bra. Idag orkade jag verkligen inte...Flört
    Que Vivra verra- den som lever får se
  • Babynr1

Snice - Vi hade bara samtal hos gyn. Vi far val se i morgon....
    God natt allihopa. nu ska jag sova!!

• min dotter Julia

Babynr1

Ja tycker din temp verkar mkt intresant! Den gick ju upp idag än att gå ner dpo13 som den har gjort ett par månader tillbaka. Så nu var de "ändring" på din temp kurva Håller tummarna!!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*