• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • äppelblomman

Ottisen - Tack för lussebullen! Smakade gott!

• Babynr1

Tack för lussebullen!!! Gud vad jag langtar efter lussebullar!! Och annan svensk julmat!

• HaltaLotta

äppelblomman o babynr1---> Vassegoda! Sorry om det bara är jag som är så fjantig o lägger in sajberbullar o sånt....men jaa....fjantig är mitt andranamn typ! *höhö*

- d a n c e- even if you have nowhere to do it but in your livingroom
  • pilsa

snälla,alla era teorier nu,tror ni jag kan ha äl i dag,tempen var ju superlåg,och när jag lekte med ff och satte in påhittade tider så fick jag ett streckat äl kryss den 18.

ska jag ta ett äl test?
    flytningarna är lite EW,men de kan de ju vara ändå har jag hört.

• fealin

Babynr1: Vad bra att du fick en trevlig läkare! Jag förstod dock inte att han tyckte att ni inte hade träffat äl så bra? Missuppfattade jag något? Jag tycker att ni har träffat rätt varje månad. Om han dessutom sa att ni bara behöver mysa varannan dag så spelar ju inte exakta äldagen så stor roll...?

Jag pratade ju också med en kvinnlig och hon var så sur o tävr jag kände inte att det var någon som jag skulle kunna ha förtroende för så var glada att ni träffade en bra!

Jag tycker inte du ska sluta tempa (av egoistiska skäl)...det vore tråkigt om du inte hängde här på tråden o vi får följa hur det går för er!

• Ofir1

Ottisen - Tack Tack
    Nej, stanna här för länge vill man inte. Gick själv med i min första temp-tråd i april. Denna tråd är ju ganska ny men jag har ju varit med från början.
    Trodde aldrig att jag skulle få (läs tvingats) vara kvar så här länge. Men så kan det gå.
    Hur underbara ni än är här innen hoppas jag att jag får kila vidare snart.
    Hoppas du inte blir långvarig Ottisen

• Babynr1

Fealin - Sa har forklarade han: Den har manaden (kurvan som startade 13/11) sa han att det kunde nastan vara forsent.... Hade vi gjort det perfekt sa han att vi skulle haft BD pa dag 9 och 11 eller 10 och 12. Dom andra sa sa han att det var val ganska bra gjort..men behover ju inte bli gravid anda! Forstar ni. Den manaden vi blev gravid, sa han var en perfekt kombinerad tajming..

Har ni kollat pa min kurva idag? Visst ar det lite konstigt att det gar uppat?

• pilsa

ingen som har en teori?
    testet var neg i alla fall.
    tror jag ska fundera på vad jag sysslar med egentligen,blir faktiskt nervös över detta.

• fealin

Babynr1: då förstår jag. Du ser...bara för att ni var och pratade steg din kurva.. Många av dina tidigare kurvor dippar ju också någongång 10-11 DPO...även den då du var gravid gick ju upp o ner på slutet!

• johto

pilsa: Jag tror inte att vi som egentligen inte vet ska gissa oss till teorier. Det är nog bättre om du frågar någon som vet vad de pratar om. Jag blir i alla fall själv nervös av folks teorier.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*