• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • fealin

usch Duntoffla..jag känner mig som en skurk...drottningen av alla fuskare.. men tack vare datorernas värld så kan vi ju sia in i framtiden så varför inte använda det!

Snice, Snice Snice.....skulle inte du plussa med din fina & jämna kurva du hade? Massor av kramar till dig...och man får faktiskt vara nere om man vill. Tycka lite synd om sig själv och skämma bort sig med något gott!

• äppelblomman

Snice - Skickar en STOR KRAM till dig!

• fealin

pilsa: Jag gav Duntoffla tips om att man kan lägga in tempar framåt i tiden för att se när krysset kommer....för att sedan ta bort temparna igen...*ler*...så nu har hon gjort det..

• pilsa

precis så gör jag med,lite kul är det.=)

• äppelblomman

Fealin - Hej! FF har tydligen bestämt sig för att hålla på mitt kryss. Kanske att jag har en ÄL-dip nu och får höjd temp imorn men då bli ju min cykel förlängd med en vecka. Stämmer liksom inte.. Får väl inse att jag inte får något kryss denna cykel. Suck!
    Var också in och manipulerade FF-programmet lite men det hjälpte ju inte, när kroppen ändå bestämde sig för att göra en helomvändning. Vill ha mitt kryss nu!!

• fealin

Förstår dig äppelblomman. Man är ju skraj för att man inte har äl och då missar man ju tid..
    Vi får hoppas på att det kommer ett kryss snart!

• äppelblomman

fealin - Precis! Vill verkligen att kroppen ska fungera. Har ju redan en cykel på ca 35 dagar, vill inte att den ska bli längre! Dessutom hade jag en ÄL-fri cykel i september.
    Tack för din omtanke!

Hos dig ser det i alla fall än så länge lovande ut! Ni verkar ju ha tajmat BD bra också. Bara väntan kvar nu!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*